مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی:

مرکز 1616 بهترین مرجع برای آشنایی با قوانین جامع خدمات ایثارگران است

مدیرکل بنیاد شهید و امورایثارگران خراسان رضوی گفت: عدم اطلاع خانواده شهدا، جانبازان و آزادگان از قوانین جامع خدمات ایثارگران، آن‌ها را با مشکلات عدیده­‌ای مواجه می­‌کند که جامعه ایثارگری استان می‌توانند با تماس با 1616 مرکز پاسخ‌گویی تلفنی بنیاد شهید و امور ایثارگران مشکلات خود را بررسی کنند و با حق و حقوق ایثارگران آشنا شوند.
کد خبر: ۲۹۹۵۳۳
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۳ - 14July 2018

مرکز 1616 بهترین مرجع برای آشنایی با قوانین جامع خدمات ایثارگران استبه گزارش  دفاع پرس از مشهد، حجت‌الاسلام «حسین معصومی» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی صبح امروز در دیدار با خانواده شهیدان «علی صباحی مایوان» و «نجف­علی حسن­ زاده» ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدا اظهار داشت: هدف از حضور در منزل ایثارگران، تکریم این قشر مقدس و شناسایی و پیگیری مشکلات است. در سطح استان نیز دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران به صورت هدفمند اجرا می­‌شود و ایثارگرانی که دارای مشکلاتی هستند در اولویت دیدارها قرار خواهند گرفت.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی افزود: بخش اعظم مشکلات ایثارگران مربوط به سایر دستگاه­‌های دولتی و غیر دولتی است که نیازمند پیگیری است.

وی خاطرنشان کرد: عدم اطلاع خانواده شهدا، جانبازان و آزادگان از قوانین جامع خدمات ایثارگران، آن­ها را با مشکلات عدیده‌ای مواجه می‌کند. جامعه ایثارگری استان اگر با 1616 مرکز پاسخ‌گویی تلفنی بنیاد ارتباط داشته باشند می‌توانند مشکلات خود را بررسی و با حق و حقوق ایثارگران آشنا شوند.

معصومی با بیان اینکه برخی از مطالبات ایثارگران قانونی نیست تأکید کرد: در حد توان قانونی، پیگیری خود را برای رفع مشکلات ایثارگران خواهیم داشت، زیرا همه ما به خانواده شهدا و ایثارگران مدیون هستیم.

در این دیدارها حجت‌الاسلام «احمد ملکی» رئیس بنیاد شهید و امورایثارگران منطقه 2 مشهد، «صدیقه خدیوی» معاون تعاون بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی و «مهدی طوریان» رئیس دفتر مدیرکل و معاون روابط عمومی بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی، حجت‌الاسلام «معصومی» را همراهی کردند.

«علی صباحی مایوان» و «نجف ­علی حسن‌زاده» به ترتیب در یکم فروردین 1329 و یکم مهر 1337 چشم به جهان گشودند و در 28 مرداد 1357 و 25 فروردین 1361 در واقعه «سینما رکس آبادان» و «تنگه چذابه» به مقام رفیع شهادت نائل آمدند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها