مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس آذربایجان شرقی:

مدیریت انقلابی و جهادی راه حل مشکلات جامعه امروزی است

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان آذربایجان شرقی گفت: مدیریت انقلابی و جهادی راه حل مشکلات جامعه امروزی است و مسئولین باید در حل مشکلات مردم شبانه روز تلاش و همت کنند.
کد خبر: ۲۹۹۷۸۸
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۳۹۷ - ۱۸:۲۳ - 15July 2018

مدیریت انقلابی و جهادی راه حل مشکلات جامعه امروزی استبه گزارش دفاع پرس از آذربایجان شرقی، سرتیپ دوم پاسدار «عزت ا... جعفری» مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان آذربایجان شرقی در مراسم عطر افشانی نیروهای یگان ویژه سراسر کشور در وادی رحمت تبریز با اشاره به جایگاه و منزلت شهدا، اظهار داشت: شهدا حق بزرگی بر گردن ما دارند و افتخار ما اینست که در مملکت اسلامی سرباز ولایت و ادامه دهنده راه شهدای عظیم الشان هستیم.

سردار جعفری ضمن تاکید بر زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا خاطر نشان کرد: امروز فرهنگ ایثار، شهادت و گسترش آن از ضروریات جامعه است و فراموشی یا سستی در تحقق این امر، خیانت محسوب شده و خسارات جبران ناپذیری را به دنبال دارد.

رزمنده دوران دفاع مقدس با بیان خاطراتی از شهدای والامقام افزود: مدیریت انقلابی و جهادی راه حل مشکلات جامعه امروزی است و مسئولین باید با تلاش شبانه روزی مشکلات مردم عزیز را برطرف کنند.

وی در ادامه ضمن تاکید بر آمادگی همه جانبه نیروهای مسلح تصریح کرد: نیرو های مسلح تحت امر ولی مسلمین، حضرت امام خامنه ای عزیز همیشه گوش به فرمان معظم له بوده و در همه حال آماده جان فشانی هستند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار