معاون سیاسی امنیتی استاندار قم:

موزه دفاع مقدس مکانی شایسته برای تبیین دستاورد‌های انقلاب است

«سیدمحمدرضا هاشمی» گفت: مرکز فرهنگی و موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس مکانی شایسته و مناسب برای تبیین دستاورد‌های انقلاب و پاسخگویی به هجمه‌های دشمنان است.
کد خبر: ۲۹۹۷۹۷
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۳۹۷ - ۱۸:۰۷ - 15July 2018
موزه دفاع مقدس مکانی شایسته برای تبیین دستاورد‌های انقلاب استبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از قم، «احمد حسینی» مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قم با حضور در محل استانداری با «سیدمحمدرضا هاشمی» معاون سیاسی امنیتی استانداری که به تازگی به این سمت منصوب شده است، دیدار کرد.
 
هاشمی در این دیدار، با ذکر این نکته که قم مهبط و فرودگاه معنویت و خاستگاه است، ابراز داشت: خدمت به این استان برای همه مسئولان افتخاری فراموش نشدنی است.
 
وی با ابراز خرسندی از ساخت موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس در شهر قم تاکید کرد: برای اعتلای فرهنگ جهاد و شهادت و نشر ارزش‌های دفاع مقدس از هیچ تلاشی در تکمیل موزه دریغ نخواهیم کرد.
 
معاون سیاسی امنیتی استانداری قم ادامه داد: موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس در قم فرصتی مناسب برای تبیین دستاورد‌های انقلاب اسلامی است و در شرایطی که دشمنان به فکر کم رنگ گردن دستاورد‌های انقلاب هستند، باید از چنین مجموعه‌های فرهنگی و ارزشمندی در جهت مقابله با اهداف شوم دشمنان استفاده کرد.
 
احمد حسینی نیز با ارائه گزارشی از مهمترین اقدامات و فعالیت‌های اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان خدمت به قم، زائران و مجاوران را دارای اجری معنوی توصیف کرد.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها