تولید 45 مستند و کلیپ طی دهه کرامت در خراسان رضوی

به همت معاونت ارتباطات و رسانه آستان قدس رضوی در ایام دهه کرامت 45 مستند و کلیپ تولید و بیش از 100 برنامه، پوشش تصویری داده خواهد شد.
کد خبر: ۲۹۹۹۰۰
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۰ - 16July 2018

تولید بیش از 45 مستند و نماهنگ و پوشش بیش از 100 برنامه در دهه کرامتبه گزارش دفاع پرس از مشهد به نقل از اداره‌‌‌کل روابط عمومی و امور رسانه‌­ای آستان قدس رضوی، به مناسبت ایام دهه کرامت بیش از 45 مستند شامل مستند پرتره و تاریخی، گزارشی، گفت‌وگو و کلیپ مناسبتی تولید و پخش می­ شود.

تولید 8 مستند پرتره و دو مستند تاریخی به مناسبت برگزاری سومین جایزه جهانی گوهرشاد، مستند تاریخ شفاهی حرم مطهر، مصاحبه و گفت‌وگو با خادمین، معماران و عوامل فنی حرم مطهر از جمله تولیدات حوزه فیلم در ایام دهه کرامت است.

تولید مستندات گزارشی با موضوعاتی چون سوژه‌های مختلف حرم مطهر، خدمت، وقف، دهه کرامت، مراسم ­های ویژه میلاد، خدمات حوزه حرم، محرومان و خدمات نوین از دیگر فعالیت‌های این مجموعه است.

همچنین به همت خادمان رسانه‌ای امام رضا (ع) در این حوزه بیش از 10 کلیپ مناسبتی ویژه دهه کرامت تولید و برای انتشار در اختیار رسانه ملی و شبکه‌های مجازی قرار می‌­گیرد.

پوشش برنامه‌های دهه کرامت آستان قدس رضوی و موسسات وابسته که در قالب بیش از ۱۰۰ مورد پیش‌بینی شده است، از دیگر خدمات این حوزه در ایام دهه کرامت به شمار می­رود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار