سردار رحیمی خبر داد؛

دستگیری 238 نفر از اراذل و اوباش در تهران بزرگ/ سلطان سکه و عواملش در اختیار پلیس آگاهی هستند

فرمانده انتظامی تهران بزرگ گفت: طی 58 عملیات در 48 ساعت گذشته 238 نفر از اراذل و اوباش دستگیر شدند که متاسفانه 50 نفر زیر 18 سال بودند.
کد خبر: ۲۹۹۹۱۰
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۸ - 16July 2018

دستگیری 238 نفر از اراذل و اوباش در تهران بزرگبه گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع پرس، سردار «حسین رحیمی» رییس پلیس تهران بزرگ با اشاره به اجرای دومین مرحله از طرح دستگیری اراذل و اوباش در سال جدید اظهار داشت: طی 58 عملیات در 48 ساعت گذشته 238 نفر از اراذل و اوباش دستگیر شدند که متاسفانه 50 نفر زیر 18 سال بودند که تحویل خانواده‌هایشان داده شدند.

وی ادامه داد: این افراد به دلیل مزاحمت نوامیس، درگیری مسلحانه، چاقوکشی، تشویش اذهان عمومی در فضای مجازی، شرارت و عربده کشی و تجاوز به عنف دستگیر شدند.

سردار رحیمی عنوان کرد: همچنین در این مرحله از عملیات 10 قبضه سلاح شکاری کشف شد. 117 قهوه‌خانه، 62 باشگاه بدنسازی و 48 پارک و تفرجگاه مورد بررسی قرار گرفت. ضمن اینکه اجرای 35 عملیات برای دستگیری اراذل و اوباش به درخواست مردم بوده است.

وی در خصوص وحید مظلومی (سلطان سکه) نیز گفت: در حال حاضر سلطان سکه، فرزندش و 18 نفر از عواملین وحید مظلومی دستگیر شده و در اختیار پلیس آگاهی هستند. گردش مالی این افراد با همکاری پلیس در حال بررسی است. پرونده این افراد نیز در حال تکمیل شدن است و در آینده ابعاد جدیدی از آن به اطلاع مردم خواهد رسید.

وی با اشاره به آخرین وضعیت بازار سکه اظهار داشت: لیست 50 نفر از خریداران عمده سکه را در اختیار ما قرار دارد و بررسی‌‌ها در این خصوص ادامه دارد. پس از دستگیری سلطان سکه آرامش به بازار سکه برگشته است؛ هر چند کنترل‌های نامحسوس در بازار همچنان ادامه دارد.

رییس پلیس پایتخت همچنین گفت: بررسی‌ها از 35 شرکت واردکننده تلفن همراه همچنان ادامه دارد. دیگر شرکت‌های واردکننده را نیز بررسی خواهیم کرد.

سردار رحیمی در پاسخ به خبرنگار دفاع پرس مبنی بر اینکه از زمان فوت وحید مرادی تعدادی از اراذل و اوباش شروع به کُری‌خوانی کرده‌اند، گفت: 4 نفر از کسانی که در فضای مجازی کری‌خوانی کرده بودند، دستگیر شدند. پلیس با جدیت تمام فضای مجازی را مورد پایش و بررسی قرار می‌دهد.

وی در پایان در رابطه با دور دورهای شبانه در تهران عنوان کرد: برخورد با کسانی که دور دور می‌کنند، در دستور کار پلیس قرار دارد؛ برای بار اول راننده جریمه و اگر ادامه یابد ماشین او متوقف خواهد شد.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار