موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، فاخر در خاورمیانه

موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، موزه‌ای فاخر در خاورمیانه است.
کد خبر: ۲۹۹۹۶۹
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۳ - 16July 2018

موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، فاخر در خاورمیانهبه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع پرس به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، «مهدی سیف» رییس ستاد گردشگری شهرداری تهران؛ در همایش گردهمایی دبیران گردشگری شهر تهران ضمن بیان این مطلب گفت: جدا از فضا و کالبدی که تحت عنوان دفاع مقدس ایجاد شده است، حضور پر ذوق و شوق شما عزیزان، به ویژه جناب آقای دکتر جعفری و همکاران خوب ایشان واقعاً قابل اعتنا و ستایش است.

سیف در ادامه با اشاره به تغییرات محسوس و قابل تقدیر در مجموعه موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس تصریح کرد: خوشبختانه هر بار که از موزه بازدید می‌کنیم نکته‌ای جدید و قابل تامل وجود دارد که به آن بپردازیم و افتخار کنیم و همانطورکه عرض کردم بنده افتخار داشتم که، برای چندمین بار از موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس بازدید کنم، از موزه‌ای که یکی از موزه‌های فاخر در کشورمان و خاورمیانه است.

وی پرداخت چندباره و چند وجهی به موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس را موجب پیدایش راهبرد‌های جدید دانست و گفت: با حضور آقای جعفری این نقطه بسیار پر رنگ‌تر از گذشته در حال انجام است. به ویژه حضور هموطنان‌مان در موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس است، که با اقدامات در حال انجام، آینده بسیار خوبی را برای این موزه پیش بینی می‌کنم و طبیعتا این موزه می‌تواند به عنوان پر رنگ کننده یکی از بخش‌های تاریخی و هویتی ایران مورد اعتنا و توجه قرار بگیرد.

سیف در پایان ضمن آرزوی توفیق برای همه همکاران موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس گفت: امیدوارم در ادامه مسیر بتوانیم به عنوان ستاد گردشگری شهرداری تهران در کنارتان باشیم.

انتهای پیام/ ۷۱۱

نظر شما
پربیننده ها