امام جمعه قصرشیرین:

شورای نگهبان حافظ جمهوریت و اسلامیت نظام است

حجت‌الاسلام «علی ملکی» با بیان این‌که شورای نگهبان حافظ جمهوریت و اسلامیت نظام است، گفت: دموکراسی دینی و مردم سالاری دینی به معنای واقعی به وسیله نهاد انقلابی شورای نگهبان تفسیر می‌شود.
کد خبر: ۳۰۰۱۲۵
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۳ - 17July 2018

شورای نگهبان حافظ جمهوریت و اسلامیت نظام استبه گزارش دفاع پرس از کرمانشاه، حجت‌الاسلام «علی ملکی» امام جمعه شهرستان قصرشیرین، امروز (سه‌شنبه) در دیدار با اعضای دفتر نمایندگی شورای نگهبان در این شهرستان، اظهار داشت: شورای نگهبان باید افراد را برای مسئولیت در نظام اسلامی تأیید کند و خوب را از بد تشخیص دهد و این اهمیت نقش این نهاد را می‌رساند؛ از این رو باید با تمام قدرت تأیید و تقویت شود.

وی با بیان این‌که شورای نگهبان مایه عزت و افتخار ایران اسلامی است، گفت: ما وظیفه داریم از جایگاه ارزشمند و والای شورای نگهبان حمایت کنیم.

حجت‌الاسلام ملکی، خدمت شورای نگهبان را جهاد در راه خدا عنوان کرد و گفت: ناظران این نهاد در راه خدمت به دین خدا تلاش می‌کنند.

وی عملکرد اعضای دفتر شورای نگهبان قصرشیرین را مثبت ارزیابی کرد و ادامه داد: این دفتر در این شهرستان جایگاه خوبی دارد و با تلاش کار می‌کند.

در ادامه این دیدار «کامران بدری» رئیس دفتر شورای نگهبان قصرشیرین نیز اظهار داشت: این نهاد انقلابی در چهار دهه از عمر بابرکت انقلاب اسلامی خدمات ارزشمندی را ارائه کرده است.

وی افزود: وظیفه شورای نگهبان به عنوان یک نهاد مستقل حاکمیتی و رکن رکین نظام اسلامی، حراست از اسلامیت و جمهوریت نظام است.

بدری گفت: فقها و حقوقدانان شورای نگهبان، همواره تلاش می‌کنند تا موارد خلاف شرع مقدس و قانون اساسی جمهوری اسلامی به تصویب نرسد.

خاطرنشان می‌شود در ادامه، امام جمعه و ناظران دفتر شورای نگهبان شهرستان قصرشیرین با حضور در مزار شهدای گمنام، به آرمان‌های انقلاب و شهدا ادای احترام کردند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار