رونمایی از نرم افزار "حنجره های زخمی" در هفته دفاع مقدس

"نرم افزار حنجره های زخمی" حاوی اسناد، فیلم، تصاویر، یادداشت و صوت 49 مداح شهید لشکر 31 عاشورا در هفته دفاع مقدس رونمایی می شود.
کد خبر: ۳۰۰۲
تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۴:۲۴ - 10September 2013

رونمایی از نرم افزار

سردار حسن استوار آذر مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس آذربایجان شرقی در گفتگو با خبرگزاری دفاع مقدس از رونمایی نرم افزار "حنجره های زخمی" در هفته دفاع مقدس خبر داد و گفت: این نرم افزار حاوی اسناد، فیلم، تصاویر، یادداشت و صوت 49 مداح شهید لشکر 31 عاشورا است.

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس آذربایجان شرقی با قدردانی از همکاری نهادهای مربوطه اظهار داشت: تلاش های زیادی جهت جمع آوری فایل های صوتی و تصویری، وصایا و دست نوشته های موجود در این نرم افزار صورت گرفته است.

وی همچنین افزود: این اسناد و تصاویر سند افتخار دوران دفاع مقدس است که باید در قالب هنر در اختیار مخاطبین بویژه نسل جوان قرار گیرد تا ضمن آشنایی با این شهدای والامقام، در پیمودن راه و آرمان های حضرت امام خمینی (ره)، شهدا و پیروی از منویات مقام معظم رهبری کوشا باشند.

شایان ذکر است؛ این نرم افزار با تلاش "اسماعیل وکیل زاده" از جانبازان 8 سال دفاع مقدس، گردآوری و توسط اداره کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان تهیه و تولید شده است.

نظر شما
پربیننده ها