حجت‌الاسلام محمدحسنی:

مدیریت جهادی و انقلابی اولویت سازمان عقیدتی سیاسی ارتش است

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش گفت: روحانیون سازمان عقیدتی سیاسی باید مدیریت جهادی و انقلابی را در دستور کار خود قرار دهند.
کد خبر: ۳۰۰۳۰۹
تاریخ انتشار: ۲۷ تير ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۵ - 18July 2018

مدیریت جهادی و انقلابی اولویت سازمان عقیدتی سیاسی ارتش است/ اتاق‌ها را رها کنید و پای درد دل نیروها بنشینیدبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از مشهد، آیین تکریم و معارفه معاون هماهنگ کننده عقیدتی سیاسی­‌های آجا در منطقه خراسان و مدیریت عقیدتی سیاسی قرارگاه منطقه‌ای شمال‌­شرق نیروی زمینی ارتش با حضور حجت‌الاسلام «عباس محمدحسنی» رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش، حجت‌الاسلام «شعبانعلی صالحی‌نسب» رئیس اداره عقیدتی سیاسی نیروی زمینی ارتش، «علیرضا رشیدیان» استاندار خراسان رضوی، فرماندهان ارشد نظامی و انتظامی استان خراسان رضوی و کارکنان قرارگاه منطقه‌­ای شمال ­شرق نزاجا امروز در مجتمع ثامن ­الائمه (ع) مشهد برگزار شد.

حجت‌­الاسلام محمدحسنی در این مراسم با تبریک دهه کرامت اظهار داشت: ما امروز شخصیتی را تکریم می‌کنیم که بدون تعارف یکی از اسطوره ­های روحانیت در سازمان عقیدتی سیاسی ارتش به شمار می­ رود.

وی افزود: خدمت 35 ساله در سازمان عقیدتی سیاسی ارتش بدون دریافت حقوق، پاک آمدن و پاک تر رفتن، برجستگی علمی، عزت نفس و مناعت طبع از جمله خصوصیاتی است که این حجت­ الاسلام «مقدسیان» به آن­ها متخلق است و او را به اسطوره­ای در سازمان عقیدتی سیاسی ارتش تبدیل کرده است. ما افتخار می­‌کنیم که در حوزه چنین شخصیت‌هایی پرورش پیدا کرده‌­اند و این از هنرهای حوزه‌های علمیه است.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش خاطرنشان کرد: یک عمر مجاهدت و در خدمت ارتش بودن، 40 ماه حضور مستمر در کنار رزمندگان در خطوط مقدم، دلسوزی برای نیروهای مسلح، دغدغه خاطر داشتن در تمامی حوزه ­ها به خصوص معیشت کارکنان، دردمند بودن نسبت به مشکلاتی که ارتش با آن دست و پنجه نرم می­‌کند از دیگر ویژگی­‌های حجت‌­الاسلام «مقدسیان» است.

وی ادامه داد: من به عنوان سرباز کوچک نظام به سبب مسئولیتی که دارم از حجت ­الاسلام «مقدسیان» به دلیل برخورداری از این ویژگی‌­ها و خدمات بی‌منت و بی­‌ریا، صمیمانه سپاسگزارم. این روحانی پر تلاش هرگز از قلب ما خارج نخواهد شد و خدمات، تدابیر و مجاهدت­‌های مخلصانه او را به عنوان الگو و اسوه به خاطر خواهیم سپرد.

این مسئول در بخش دیگری از سخنانش ضمن توصیه خدمت مخلصانه به مدیر جدید عقیدتی سیاسی قرارگاه منطقه ­ای شمال­ شرق، گفت: ارتقا بصیرت دینی و انقلابی کارکنان پایور، کادر وظیفه و خانواده کارکنان را مورد توجه قرار دهید. به خطوط هم ­افزا بین ارتش و نیروهای مسلح، بین عقیدتی سیاسی­‌های نیروهای مسلح مستقر در شمال­ شرق اهمیت بدهید چون اگر با آنها باشیم همه چیز هستیم و بدون آنها هیچ نیستیم. باید با هم باشیم تا به همه چیز برسیم.

محمدحسنی تصریح کرد: ارتباط با فرماندهان، داشتن ارتباط بیشتر و وحدت بین فرماندهی، عقیدتی سیاسی و حفاظت اطلاعات مواردی است که باید مدیر جدید عقیدتی سیاسی قرارگاه منطقه‌ای شمال­شرق نزاجا مد نظر داشته باشد.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش تأکید کرد: مدیریت جهادی و انقلابی را در دستور کار خود قرار دهید. ملتی که دشمنانش کمر همت به نابودی آن بستند با خدمات عادی راه به جایی نخواهد برد؛ لذا باید با تلاش و پشتکار و تقویت روحیه انقلابی در سایه مدیریت انقلابی و جهادی آنچه در شأن ارتش انقلابی است به منصه ظهور برسانیم تا باعث ارتقاء کیفی مأموریت ­های محوله بشود.

وی ابراز داشت: ارتش ما، یک ارتش انقلابی و جهادی است و سازمان عقیدتی سیاسی، حفاظت اطلاعات و دیگر ارکان این نیرو نیز باید انقلابی باشند. ما باید پرچم انقلابی­ گری را در عقیدتی سیاسی و ارتش بیش از گذشته برافراشته ­تر بداریم.

این مسئول گفت: اتاق ­ها را رها کنید و به یگان ­های تحت امر خود در شهرستان های بروید و پای درد دل نیروها بنشینید. شما روحانیون سازمان عقیدتی سیاسی به عنوان طبیب روح باید سیار باشید و با نشستن پای حرف جامعه هدف خود به صورت سمعی و بصری مسائل را مدیریت و مشکلات را حل کنید. من از شما روحانیون به عنوان کابینه عقیدتی سیاسی استدعا دارم فرهنگ سمعی و بصری را در اولویت کار خود قرار دهید و به سخنان کارکنان خود گوش دهید و در رفع نیازهای قانونی آنها گام بردارید.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها