برگزاری مراسم معارفه مدیر اداره عقیدتی سیاسی قرارگاه منطقه‌ای شمال‌شرق نزاجا

طی مراسمی حجت‌الاسلام «حسین سلیمانی» به عنوان مدیر اداره عقیدتی سیاسی قرارگاه منطقه‌­ای شمال‌­شرق نزاجا در مشهد منصوب شد.
کد خبر: ۳۰۰۳۱۱
تاریخ انتشار: ۲۷ تير ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۱ - 18July 2018

مراسم معارفه مدیر عقیدتی سیاسی قرارگاه منطقه ای شمال­ شرق نزاجا در مشهد برگزار شدبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از مشهد، آیین تکریم و معارفه معاون هماهنگ‌کننده عقیدتی سیاسی­‌های آجا در منطقه خراسان و مدیر اداره عقیدتی سیاسی قرارگاه منطقه‌­ای شمال­ شرق نیروی زمینی ارتش با حضور امیر سرتیپ دوم ستاد «رضا آذریان» ارشد نظامی آجا در شمال‌شرق و فرمانده قرارگاه منطقه‌­ای شمال‌شرق نزاجا امروز در مجتمع ثامن ­الائمه (ع) مشهد برگزار شد.

آذریان در این مراسم اظهار داشت: افتخار می‌کنیم در نظامی و ارتشی خدمت می­‌کنیم که همه با دید یک ارتش اعتقادی به آن نگاه می­‌کنند.

وی افزود: تدابیر امام خمینی بر این بود که ارتش، به یک نیروی مکتبی تبدیل شود و امروز شاهد این هستیم که ارتش ما یک ارتش مذهبی و با صلابت است که این تدین در نیروهای ارتش به برکت وجود سازمان عقیدتی سیاسی ارتش و روحانیون این سازمان است. خواست رهبر معظم انقلاب هم بر این بوده که ارتش به جایگاه بالای مردمی برسد که این امر نیز محقق شده است.

وی با بیان این مطلب که فرمانده نیروی زمینی ارتش درخواست برگزاری مراسم بی نظیری را برای حجت‌­الاسلام مقدسیان داشتند، افزود: امروز در این مراسم، بزرگ مرد عقیدتی سیاسی ارتش در شمال­‌شرق که هر چه در خراسان داریم به برکت وجود اوست تکریم می­ شود. من در اکثر یگان‌های ارتش جمهوری اسلامی خدمت کردم؛ اما معلوماتی که در مدت 4 سال حضورم در قرارگاه منطقه‌­ای شمال­ شرق نزاجا از حجت­‌الاسلام «مقدسیان» کسب کردم توشه‌­ای برای زندگی فردی و کاری من بوده است.

آذریان خاطر‌نشان کرد: حجت‌­الاسلام «مقدسیان» قبل از ورودشان به ارتش در سال 1362 با مرحوم حجت­ الاسلام  «واعظ طبسی» کمک­ های مردمی فراوانی را برای پشتیبانی رزمندگان اسلام به جبهه­ های حق اعزام کردند. این روحانی مجاهد تا قبل از عملیات «فتح ­المبین» در مقاطع مختلف دوشادوش رزمندگان در خطوط مقدم جبهه حضور داشت و بعد از قبول مسئولیت در ارتش نیز این حضور ادامه داشت. خاطرات و رشادت‌های این روحانی بی­‌ریا در کارنامه لشکر 77 پیروز ثامن ­الائمه (ع) ثبت و ضبط شده است.

در پایان این مراسم ضمن تقدیر از حجت ­الاسلام «عباس مقدسیان» معاون هماهنگ کننده عقیدتی سیاسی ­های آجا در منطقه خراسان و مدیر پیشین عقیدتی سیاسی قرارگاه منطقه‌­ای شمال­ شرق نزاجا به پاس خدمات 35 ساله‌اش در نیروی زمینی ارتش، حجت‌­الاسلام «حسین سلیمانی» به عنوان مدیر جدید عقیدتی سیاسی قرارگاه منطقه­‌ای شمال­ شرق نیروی زمینی ارتش معرفی شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار