امامزاده‌ای که محور فعالیت‌های فرهنگی جنوب غرب تهران است

مدیر آستان مقدس امامزاده حسن (ع) گفت: این امامزاده در شهر تهران دارای اهمیت و نقش‌آفرین بوده و محور فعالیت‌های فرهنگی در غرب و جنوب غرب تهران است.
کد خبر: ۳۰۰۳۲۸
تاریخ انتشار: ۲۷ تير ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۳ - 18July 2018

آیین غبارروبی امامزاده حسن (ع) برگزار شد/ امامزاده‌ای که محور فعالیت‌های فرهنگی جنوب غرب تهران استبه گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر دفاع پرس، آیین غبارروبی ضریح مطهر امامزاده حسن (ع) تهران پیش از ظهر امروز با حضور کارکنان سازمان اوقاف و امور خیریه، حجت‌الاسلام موسوی متقی، مدیرکل فرهنگی سازمان اوقاف و خادمان این آستان مقدس برگزار شد.

حجت‌الاسلام «سرزحیم» مدیر آستان مقدس امامزاده حسن (ع) در این مراسم درباره نقش موثر آستان مقدس امامزاده حسن (ع) در غرب استان تهران و تبدیل شدن به قطب فرهنگی شدن این امامزاده اظهار کرد: آستان مقدس امامزاده حسن (ع) در منطقه 17 و حتی شهر تهران دارای اهمیت و نقش‌آفرین بوده و محور فعالیت های فرهنگی در غرب و جنوب غرب تهران با این آستان مقدس است.

وی با اشاره به اینکه در مناسبت‌های مختلف مذهبی ازدحام جمعیت در این امامزاده بسیار زیاد است، گفت: هنوز راه طولانی را برای تبدیل شدن به قطب فرهنگی براساس منویات مقام معظم رهبری در پیش داریم اما به خوبی در این مسیر قرار گرفته‌ایم.

گفتنی است، آستان امامزاده حسن (ع) در جنوب غربی تهران، خیابان قزوین، خيابان امين‌الملک ما بين پل امامزاده معصوم و سه راه آذری واقع شده است؛ براساس شجره‌نامه موجود ایشان از نوادگان امام حسن مجتبی (علیه السلام) و پسرعم حضرت عبدالعظيم (ع) است.

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار