مدیرکل بنیاد شهید کرمانشاه:

«شهادت» نهایت سعادت بشری است

حجت‌الاسلام «هادی عسگری» گفت: شهدای ما با افتخار تمام به استقبال شهادت رفتند و مرگ سرخ را برای خود انتخاب کردند و این شهادت نهایت سعادتی است خدای متعال به آنان عطا کرد.
کد خبر: ۳۰۰۴۵۰
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۵ - 19July 2018

«شهادت» نهایت سعادت بشری استبه گزارش دفاع پرس از کرمانشاه، حجت‌الاسلام «هادی عسگری» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمانشاه، در دیدار با خانواده‌های شهدا و ایثارگران، با تجلیل از مقام والای شهدا و صبر و استقامت خانواده‌های معظم شاهد و ایثارگر، اظهار داشت: شما ایثارگران عزیز افتخار ما و سند زنده و ارزشمند انقلاب اسلامی هستید.

وی افزود: شما همسران گران‌قدر شهدا پرچم عزت و افتخار شهدا را به‌دوش گرفته و با تربیت فرزندان عزیز شهدا، هم نقش پدر را در صیانت خانواده و هم نقش مادر را تربیت فرزندان بر عهده داشته‌اید.

حجت الاسلام عسگری ادامه داد: به فرمایش رهبر معظم انقلاب «ثواب همسران شهدا اگر بیشتر از شهدا نباشد کمتر از آنان نیست»؛ چراکه همسران شهدا لحظه‌به‌لحظه زندگی‌شان با مشکلات و سختی‌ها همراه بوده و بااین‌وجود برای نظام و کشور مایه فخر و مباهات شده‌اند.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: شهدای ما باافتخار تمام به استقبال شهادت رفتند و مرگ سرخ را برای خود انتخاب کردند و این شهادت نهایت سعادتی است خدای متعال به آنان عطا کرد.

وی در پایان تأکید کرد: یقیناً شهادت زمینه و بستر مناسبی را می‌خواهد تا این افتخار بزرگ شامل کسی شود، وگرنه این مقام بزرگ به‌راحتی نصیب هرکسی نمی‌شود و لذا بایستی اذعان کرد که لقمه حلال، شیر پاک و پاک‌دامنی والدین عزیز شهدا است که زمینه پرورش و تربیت شهدای گران‌قدر ایران اسلامی را فراهم کرده است.

همچنین در این دیدار، «جهانبخش حیدری» فرماندار «دالاهو» نیز از شهدا به‌عنوان اسوه‌های مقاومت در طول دوران دفاع مقدس یادکرد و اظهار داشت: این فرصت مغتنمی است که ما بتوانیم از آن برای خدمت‌گزاری به ایثارگران بهره برده و در این راه از هیچ کوششی دریغ نورزیم و بدانیم که ایثارگران به گردن همه ما حق داشته و باید با خدمت‌رسانی به این عزیزان راه شهدا را تداوم‌ بخشیم.

در پایان این دیدار از خانواده‌های معظم شهیدان «جهانشاه اسدی»، «غلامرضا کرمی» و آزاده جانباز «امان اسماعیلی» تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها