استاد حوزه علمیه کرمان:

یکی از اهداف توپخانه دشمن، خانواده شهدا هستند

استاد حوزه علمیه کرمان در جلسه انس با دختران شهدا گفت: یکی از اهداف توپخانه دشمن خانواده شهدا هستند و در این برهه حساس خانواده شهدا بایستی در این زمینه بسیار مراقب بوده و توطئه های دشمن را نقش بر آب کنند.
کد خبر: ۳۰۰۵۰۰
تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۷ - 20July 2018

یکی از اهداف توپخانه دشمن، خانواده شهدا هستندبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از کرمان، آیت الله «احمد شیخ بهایی» استاد حوزه علمیه کرمان در جلسه انس با دختران شهدا در بیت الزهرا (س) کرمان با بیان اینکه وظیفه مهم فرزندان شهدا به خصوص دختران شهدا حفظ آرمان های شهدا است، افزود: وظیفه دیگر فرزندان شهدا ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و حفظ ارزش‌هایی است که شهدا و ایثارگران با تمام وجود از آن ارزش‌های دفاع کردند.

وی افزود: زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره‌ی شهدا، ادامه دادن راه شهدا و به یاد داشتن هدفی که این عزیزان به خاطر آن خون خود را نثار کردند از جمله وظایف فرزندان شهدا است و فرزندان و به خصوص دختران شهدا بایستی مراقب خود و جامعه پیرامون خود باشند و فرهنگ شهادت در خانواده شهید بایستی پررنگ تر از بقیه خانواده ها باشد.

استاد علمیه کرمان با بیان اینکه مطالعه وصیت نامه شهدا ما را با نکات بسیار آموزنده و مهمی آشنا می کند، اظهار داشت: شهدا در سخنان و وصیت نامه های خود به موضوع ولایت فقیه پرداخته و لزوم اطاعت از ولی فقیه را بیان کرده و نیز مسئله حجاب را بسیار مورد تاکید قرار داده اند.

وی افزود: یکی از اهداف توپخانه دشمن خانواده شهدا هستند، زیرا اگر افراد معمولی از مسیر خارج شوند یک بحثی است اما خدای نکرده اگر خانواده شهید از مسیر خارج شود مصیبت بزرگی است و دشمن تلاش بسیاری می کند تا این اتفاق بیفتد و در این برهه حساس خانواده شهدا بایستی در این زمینه بسیار مراقب بوده و توطئه های دشمن را نقش بر آب کنند.

آیت الله احمد شیخ بهایی با اشاره به اوضاع حساس کنونی جهان و هجمه بی سابقه استکبار علیه ایران اسلامی تاکید کرد: اگر به خوبی از اسلام و آرمان های شهدا دفاع کنیم می توانیم شاهد زمینه سازی برای ظهور حضرت مهدی(عج) باشیم و اگر در این زمینه منفعل باشیم خدای ناکرده امکان شکست خوردن اسلام وجود دارد و به تعبیر امام خمینی(ره) اگر این اتفاق بیفتد، اسلام تا قرنها بلند نخواهد شد.

وی تصریح کرد: حدود چهل سال از پیروزی انقلاب اسلامی گذشته و در این مدت هر جا طبق دستور اسلام عمل کردیم، شاهد پیشرفت هایی در کشور بودیم و هر جا به رهنمودهای اسلام و ولی فقیه عمل نکردیم ضربه خوردیم.

استاد حوزه علمیه کرمان اظهار داشت: اکنون شرایط حساس و ویژه ای را تجربه می کنیم و شاهد بمباران تبلیغات و جنگ روانی شدیدی از سوی دشمن هستیم که سعی می کند ناامیدی را در میان مردم ترویج کنند و نیز هر روز هزاران شبهه و سوال در رسانه ها و فضای مجازی مطرح می شود که در بخشی از آن سعی می شود با تبلیغ علیه علما، ارتباط مردم با روحانیت را قطع کنند.

آیت الله شیخ بهایی با بیان اینکه امروز شرایط ما بدتر از زمان دوران دفاع مقدس نیست، گفت: بعضی افراد دائم این مسئله را تبلیغ می کنند که اوضاع کنونی اقتصاد از زمان جنگ هم بدتر است، در حالی که در دوران دفاع مقدس تمام دنیا ما را تحریم کردند و حتی نفت ما را خریداری نمی کردند و در عین حال شرق و غرب و کشورهای منطقه هزینه های نظامی عراق را تقبل می کردند.

وی تصریح کرد: ما در زمان جنگ تحمیلی موشک در اختیار نداشتیم اما اکنون برد موشک های ما به اسرائیل می رسد و داعش مزه موشک های ما را چشیده است و این جمهوری اسلامی بود که به نیروهای مقاومت در منطقه جرات ایستادن در برابر متجاوزان داد.

استاد حوزه علمیه کرمان اظهار داشت: اگر دستورات اسلام در اجرای امربه معروف و نهی از منکر اجرا شود اوضاع فرهنگی جامعه بهبود می یابد، اما اگر اوامر ولی فقیه زمین بماند و به مطالبات رهبری که در حقیقت مطالبات مردم هستند جامعه عمل پوشیده نشود زیان بزرگی متوجه جامعه خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار