فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری خبر داد؛

كشف محموله 14 میلیاردی قاچاق در چهارمحال و بختیاری

فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری گفت: با تلاش ماموران استان چهارمحال و بختیاری 2 محموله لوازم التحریر قاچاق به ارزش 14 میلیارد ریال در محور یاسوج - لردگان کشف و توقیف شد.
کد خبر: ۳۰۰۶۲۲
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۶ - 21July 2018

كشف 14 میلیاردی كالای قاچاق در چهارمحال و بختیاریبه گزارش دفاع پرس از شهرکرد به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار «غلامعباس غلامزاده» فرمانده انتظامی استان چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: به دنبال دریافت خبری مبنی بر قصد قاچاقچیان برای حمل كالای قاچاق از بنادر جنوبی به سمت استان چهارمحال و بختیاری، موضوع در دستور كار ماموران پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی با بیان اینکه ماموران پس از هماهنگی با مقام قضایی طی عملیات ایست و بازرسی 2 دستگاه كامیون حامل بار قاچاق را متوقف كردند، افزود: در بازرسی از این خودروها 700 كارتن انواع لوازم التحریر به ارزش 14 میلیارد ریال كشف شد و در این رابطه 2 نفر دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی استان چهارمحال و بختیاری در پایان با اشاره به معرفی متهمان به مراجع قضائی، گفت: نیروی انتظامی پیرو تاكیدات مقام معظم رهبری و به منظور حمایت از اقتصاد مقاومتی و تولید داخلی، برخورد قاطع و قانونی با قاچاقچیان كالا را طی سال جاری در دستور كار خود قرار داده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها