مدیرکل تعزیرات کرمانشاه خبر داد؛

کشف ۴۳۵ تن برنج احتکار شده در کرمانشاه

«داریوش جودکی» گفت: با توجه به گزارش‌های مردمی که حکایت از دپوی برنج در انباری در یکی از محله‌های کرمانشاه داشت، با هماهنگی‌های لازم با نیروی انتظامی و بازرسان دستگاه‌های نظارتی، در بازرسی از این انبار ۴۳۵ تن برنج احتکار شده کشف شد.
کد خبر: ۳۰۱۰۲۷
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۲ - 23July 2018

کشف بزرگترین انبار احتکار برنج در کرمانشاهبه گزارش دفاع پرس از کرمانشاه، «داریوش جودکی» مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه، اظهار داشت: مبارزه با احتکار و اختفای کالا‌های وارداتی و یا تولید شده با مواد اولیه وارداتی با نرخ رسمی در سازمان مرکزی تعزیرات حکومتی با شروع به‌کار این ستاد تشدید شد.

وی افزود: تعزیرات حکومتی آمادگی لازم را در مرکز استان کرمانشاه دارد تا با همکاری دستگاه‌های نظارتی و گزارش‌های مردمی در اطلاع‌رسانی از مراکز اختفا و احتکار کالا، سریعا برای ثبات بازار و نظارت بر عرضه و احتکار کالا‌هایی که با ارز دولتی وارد شده‌اند اقدام لازم را انجام دهد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه گفت: با توجه به گزارش‌های مردمی که حکایت از دپوی برنج در انباری در یکی از محله‌های کرمانشاه داشت، با هماهنگی‌های لازم با نیروی انتظامی و بازرسان دستگاه‌های نظارتی، در بازرسی از این انبار ۴۳۵ تن برنج احتکار شده کشف شد.

جودکی بیان کرد: تا روشن شدن وضعیت برنج‌ها و بررسی اسناد و مدارک، انبار توسط کارشناسان سازمان اموال تملیکی پلمب شد.

وی افزود: پس از کشف انبار، کسی به عنوان صاحب کالا مشخص نشد و مدارک و اسنادی هم به ما ارائه ندادند و وضعیت انبار در شرایط غیر هداشتی و غیراستاندارد است و با توجه به اینکه در شرایط کنونی، ارزاق عمومی مردم را احتکار نموده‌اند، این محموله طی پرونده‌ای از سوی شعب تعزیرات حکومتی مورد رسیدگی قرار می‌گیرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها