ناصر ابوشریف:

رژیم صهیونیستی یک رژیم سوپرفاشیستی است/ تصویب قانون کشور یهود نتیجه انفعال اعراب بود

نماینده جنبش جهاد اسلامی گفت: رژیم صهیونیستی یک رژیم سوپرفاشیستی است و دولت‌هایی که از آن حمایت می‌کنند در کشورشان دموکرات هستند؛ ولی در خارج از مرزهای خود سیاست فاشیستی و امپریالیستی را دنبال می‌کنند.
کد خبر: ۳۰۱۰۴۷
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۳ - 23July 2018

رژیم صهیونیستی یک رژیم سوپر فاشیستی است/ تصویب قانون کشور یهود نتیجه انفعال اعراب بودبه گزارش خبرنگار بین‌الملل دفاع پرس، ناصر ابوشریف نماینده جنبش جهاد اسلامی در پی تصویب قانون کشور یهود در پارلمان رژیم صهیونیستی، اظهار داشت: این رژیم یک رژیم سوپرفاشیستی است. این رژیم با حمایت کشور‌های مدعی حقوق بشر و دموکراسی توانست شکل بگیرد و هم‌اکنون هم این کشورها در مقابل جنایت‌های آن سکوت کرده‌اند.

وی افزود: این مسأله تازگی ندارد. باند‌های فاشیستی، انگلیسی و صهیونیستی دو سوم فلسطینیان را از سرزمین‌های اشغالی اخراج کردند. صهیونیست‌ها به این اقدام افتخار می‌کنند و حتی کتاب‌هایی در همین باب به چاپ رسانده‌اند.

ابوشریف خاطرنشان کرد: این قانون که با حمایت آمریکا در پارلمان رژیم صهیونیستی به تصویب رسید، بسیار خطرناک است. این در حالی است که آمریکا مدعی است از دموکراسی و تعیین سرنوشت ملت‌ها حمایت می‌کند، ولی این اقدامات خلاف این ادعاهاست.

نماینده جنبش حماس گفت: این قانون هیچ وقت نمی‌توانست توسط رژیم صهیونیستی به تصویب برسد؛ ولی در شرایط ضعف کشور‌های عربی به راحتی این قانون به تصویب رسید.

وی خاطرنشان کرد: توپ الان در زمین کشورهایی است که مدعی دموکراسی هستند. 20 درصد جامعه رژیم صهیونیستی را اعراب تشکیل می‌دهند و در پی تصویب این قانون اعراب ساکن در سرزمین‌های اشغالی مقیم محسوب می‌شوند و در آینده و سرنوشت خود هیچ اختیاری ندارند. حتی حق مسکن خودشان را هم ندارند. مردم فلسطین تنها بر اساس اخلاق‌مداری و کرامت در این سرزمین‌ها ساکن هستند.

ابوشریف در واکنش به سکوت جوامع عربی اظهار داشت: این رژیم برای جهان و جوامع بشری خطر بزرگی محسوب می‌شود و این در حالی است که کشورهای اسلامی و اعراب از این رژیم تقدیر و در مقابل جنایات آن سکوت کرده‌اند. عربستان و امارات کشورهای شکست خورده‌ای هستند و سعی دارند در مقابل حمایت از رژیم صهیونیستی خودشان را در قلب آمریکا جا کنند.

انتهای پیام/ 441

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار