دبیر جشن‌های زیر سایه خورشید گلستان:

۲۰ خطبه عقد با حضور کاروان «زیر سایه خورشید» در گلستان جاری شد

دبیر جشن‌های زیر سایه خورشید استان گلستان ترویج ازدواج آسان را از اهداف اصلی طرح «با اجازه امام رضا (ع) بله» دانست و گفت: با حضور خدام حرم رضوی در استان خطبه عقد ۲۰ زوج گلستانی جاری شد.
کد خبر: ۳۰۱۱۳۶
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۹:۳۴ - 23July 2018

۲۰ خطبه عقد با حضور کاروان زیر سایه خورشید در گلستان جاری شدبه گزارش دفاع پرس از گلستان، «سیدحسام بنی‌‍فاطمه» دبیر جشن‌های زیر سایه خورشید استان گلستان از جاری شدن ۲۰ خطبه عقد با حضور کاروان زیر سایه خورشید در گلستان خبر داد و اظهار داشت: با حضور کاروان زیر سایه خورشید طرحی با عنوان «با اجازه امام رضا (ع) بله» در همه شهرستان‌های استان اجرا شد.

وی افزود: ترویج ازدواج آسان از اهداف اصلی این طرح است که با حضور خدام حرم رضوی در استان شاهد جاری شدن خطبه عقد زوج‌های گلستانی در شهرهای مختلف بودیم.

دبیر جشن‌های زیر سایه خورشید استان گلستان از برگزاری جشن ازدواج برای ۴۳ زوج در مرزبانی گلستان خبر داد و گفت: با برنامه ریزی‌های انجام شده توانستیم با حضور کاروان زیر سایه خورشید مراسم ازدواج ۳۰ زوج را در روستای سرکلاته کردکوی برگزار کنیم.

وی تصریح کرد: اهدا جهیزیه برای ۱۱۰ زوج گنبدی همراه با مبلغ یک میلیون تومان بلاعوض و ۵۰ میلیون تومان وام از دیگر برنامه‌هایی بود که توسط این کاروان در استان انجام شد که این برنامه در روز دوشنبه با حضور ۱۶۵ زوج در گرگان برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار