رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه خبر داد؛

آغاز به‌کار شعبه ویژه تجدید نظر قاچاق کالا و ارز در کرمانشاه

«محمدرضا عدالت‌خواه» گفت: شعبه ویژه تجدید نظر قاچاق کالا و ارز در اداره‌کل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه آغاز به کار کرد.
کد خبر: ۳۰۱۲۱۵
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۵ - 24July 2018

آغاز به‌کار شعبه ویژه تجدیدنظر قاچاق کالا و ارز در کرمانشاهبه گزارش دفاع پرس از کرمانشاه، «محمدرضا عدالت‌خواه» رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه از تشکیل شعبه ویژه تجدید نظر قاچاق کالا و ارز در اداره‌کل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه خبر داد و با اشاره به اهمیت تشکیل این شعبه ویژه، اظهار داشت: در گذشته پرونده‌های قاچاق کالا و ارز که در دادگاه بدوی رای آن صادر می‌شد، در صورت اعتراض برای رسیدگی به استان‌های همجوار از جمله کردستان ارسال می‌شد که مستلزم اتلاف هزینه و زمان بود، اما با ایجاد این شعبه این پرونده‌ها در داخل استان رسیدگی می‌شوند.

وی افزود: در شرایط کنونی کشور و در راستای تاکیدات مقام معظم رهبری در بحث اقتصاد مقاومتی و استفاده از کالای ایرانی، تشکیل این شعبه می‌تواند نقش مهمی در مبارزه با قاچاق کالا و ارز و استفاده از کالا‌های داخلی ایفا کند.

رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه تاکید کرد: دستگاه قضایی استان از اقدامات قانونی تعزیرات حکومتی در بحث مبارزه با قاچاقچیان عمده کالا و ارز حمایت می‌کند.

عدالت‌خواه به افراد سودجو و منفعت‌طلب در بحث قاچاق کالا و ارز هشدار داد که با شدت و قاطعیت با آن‌ها برخورد خواهد شد و مجازات‌های سنگین علاوه بر مصادره اموال در انتظار آن‌ها خواهد بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار