سومین جشنواره کتاب و کتاب‌خوانی «فتح خرمشهر» به ایستگاه پایانی رسید

آیین اختتامیه سومین جشنواره «فتح خرمشهر» با تجلیل از ۳۶ اثر برگزیده در مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس خرمشهر برگزار شد.
کد خبر: ۳۰۱۳۳۰
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۹ - 25July 2018

برگزاری آیین اختتامیه سومین جشنواره کتاب و کتابخوانی فتح در خرمشهربه گزارش خبرنگار دفاع پرس از اهواز، آیین اختتامیه سومین جشنواره «فتح خرمشهر» با حضور مسئولان و جمعی از علاقه‌مندان به کتاب و کتاب‌خوانی در مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس خرمشهر برگزار شد.

«ثامر چنعانی» مدیر مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس خرمشهر در این مراسم اظهار داشت: این مسابقه در ۲ بخش مکتوب و کودک برگزار شد که ۲۴۰ نفر در بخش مکتوب مسابقه کتاب‌خوانی شرکت کردند و ۱۲۰ کودک و نوجوان نیز در بخش کودک در ۲ بخش قصه‌گویی و نقاشی با هم به رقابت پرداختند.

وی افزود: از میان ۳۶ اثر برگزیده این جشنواره، از ۱۵ نفر در بخش مکتوب و ۲۰ نفر در بخش کودک به‌عنوان برگزیده تجلیل شد.

چنعانی خاطرنشان کرد: به همت اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان خوزستان، قدم‌های خوبی در حوزه چاپ و نشر کتاب‌های دفاع مقدس برداشته شده است، ولی ظرفیت و سوژه‌های ناب در شهر‌های خرمشهر و آبادان آن‌قدر است که نیاز به توجه و عنایت بیشتری از سوی اهالی ادب احساس می‌شود و واحد ادبیات و انتشارات مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس خرمشهر نیز آمادگی دارد تا همکاری لازم را با نویسندگان بومی و فعال حوزه دفاع مقدس بردارد تا آثار آن‌ها در سریع‌ترین زمان ممکن به چاپ برسند.

خاطرنشان می‌شود در حاشیه برگزاری اختتامیه سومین جشنواره کتاب‌خوانی «فتح خرمشهر»، از کتاب «نجوایت می‌کنم فریادم آرزوست» به نویسندگی «سامان دشتی‌‌فر» نیز رونمایی شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار