امیر قربانی:

توانمندی نیروهای مسلح کشور لرزه بر اندام دشمن انداخته است

فرمانده هوانیروز ارتش با بیان اینکه توانایی نیروهای مسلح ایران لرزه به اندام دشمن انداخته است، گفت: امروز فرزندان ملت ایران در نیروهای مسلح تا پای جان ایستاده‌اند.
کد خبر: ۳۰۱۵۴۵
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۹ - 26July 2018

استکبار جهانی به هیچ عهد و پیمانی پایبند نیستبه گزارش دفاع پرس از کرمانشاه، امیر سرتیپ دوم خلبان «یوسف قربانی» فرمانده هوانیروز ارتش امروز در مراسم گرامیداشت عملیات غرورآفرین مرصاد که در محل مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس مرصاد در استان کرمانشاه برگزار شد، اظهار داشت: عملیات مرصاد نشان دهنده خیانت منافقین به جمهوری اسلامی ایران است.

فرمانده هوانیروز ارتش جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه استکبار جهانی به هیچ عهد و پیمانی پایبند نیست، گفت: عملیات مرصاد پس از پذیرفتن قطعنامه 598 بود.

وی ادامه داد: دشمن برای اینکه شکست خود را در هشت سال دفاع مقدس جبران کند پس از قطعنامه 598 به خیال خام خود برای تصرف تهران آمد.

قربانی به پشتیبانی مردم از نظام اشاره و تصریح کرد: وحدت نیروهای مسلح و همراهی مردم دشمن را در تنگه چهارزبر زمین‌گیر کرد.

این مقام نظامی به غیرت و ایستادگی مردم استان کرمانشاه اشاره کرد و ابراز داشت: مردم این منطقه با چوب، بیل، کلنگ و با غیرت آمدند و با چنگ و دندان از میهن خود دفاع کردند.

فرمانده هوانیروز ارتش جمهوری اسلامی ایران ادامه داد: هوانیروز نیز به عنوان یگان پشتیبان نیروهای زمینی (ارتش، سپاه و مردمی) عملیات غرورآفرین مرصاد نقش داشت.

وی به‌کارگیری 45 فروند بالگرد از سه پایگاه «کرمان»، «اصفهان» و «کرمانشاه» با 425 ساعت پرواز و هلی‌برن سه هزار و 360 نفر را به عنوان کارنامه درخشان هوانیروز در عملیات مرصاد عنوان کرد.

قربانی گفت: امروز فرزندان ملت ایران در نیروهای مسلح تا پای جان ایستاده‌اند، در راس نیروهای مسلح ولی امر مسلمین قرار دارد که با وجود ایشان جای هیچ نگرانی نیست.

فرمانده هوانیروز ارتش جمهوری اسلامی با بیان اینکه توانایی نیروهای مسلح ایران لرزه به اندام دشمن انداخته است، متذکر شد: جوانان اطمینان داشته باشند با رعایت اصل ولایت‌پذیری و گوش به فرمان ولی‌ فقیه بودن هیچ مشکلی پیش نمی‌آید.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار