قاضی زاده هاشمی:

مشکلی در تامین ارز برای درمان در کشور وجود ندارد

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در شهرکرد با اشاره به اینکه مشکلی در تامین ارز برای درمان در کشور وجود ندارد، گفت: نباید با ایجاد شایعه در بین مردم اضطراب ایجاد کرد.
کد خبر: ۳۰۱۵۶۳
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۳ - 26July 2018

مشکلی در تامین ارز برای درمان در کشور وجود نداردبه گزارش دفاع پرس از شهرکرد، صبح امروز با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و جمعی از مسؤولان استانی آیین افتتاح فاز الحاقی آموزشگاهی-درمانی بیمارستان آیت‌الله کاشانی شهرکرد برگزار شد.

سید حسن قاضی زاده هاشمی در آیین افتتاح فاز دوم بخش آموزشی بیمارستان آیت الله کاشانی، با اشاره به اینکه تضمینی در کاهش هزینه‌های درمان و دندانپزشکی وجود ندارد، اظهار داشت: امیدواریم در این حوزه بتوانیم خدمات دولتی را توسعه دهیم تا مردم به بخش‌های خصوصی مراجعه نکنند.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با اشاره به اینکه همه مردم باید واقع بین باشند و توقعات خود را با شرایط فعلی هماهنگ کنند، اضافه کرد: هدف گذاری امسال و سال آینده در کشور صرفه جویی و کاهش هزینه‌ها است.

هاشمی با بیان اینکه زیر ساخت‌های بهداشتی در چهارمحال و بختیاری آماده هستند، ادامه داد: 24 تخت بستری، آی سی یو این بخش آموزشی تا دو ماه دیگر فرستاده می‌شود.

وزیر بهداشت با اشاره به اینکه 160 تخت بستری در بیمارستان سیدالشهدا آماده افتتاح هستند، گفت: تا اواخر سال جاری بیمارستان خصوصی پارسیان در شهرکرد و یک بیمارستان دولتی در بروجن افتتاح می‌شود.

وی با بیان اینکه 190 پروژه بهداشتی در چهارمحال و بختیاری در حال احداث است، افزود: دولت و خیران در تلاش هستند این پروژه‌ها به زودی به بهره‌برداری برسند.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در آخر با اشاره به اینکه مشکلی در تامین ارز برای درمان در کشور وجود ندارد، اضافه کرد: نباید با ایجاد شایعه در بین مردم اضطراب ایجاد کرد.

ارسلان خالدی‌فر در حاشیه این آیین گفت: این مجموعه شامل کلینیک آموزشی و بخش‌های مدارک پزشکی، پاتولوژی، سنگ‌شکن و ساختمان اداری است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد افزود: کلینیک آموزشی این مرکز نیز شامل کتابخانه، مرکز الکترونیک و کلاس‌های آموزشی است.

گفتنی است، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از فضای فیزیکی مرکز ICU واقع در بیمارستان آیت‌الله کاشانی شهرکرد بازدید کرد.

این مرکز با ظرفیت 24 تخت در سه طبقه با اعتباری حدود 130 میلیارد ریال و هزینه تجهیز 3 میلیارد و 600 میلیون تومان در حال احداث است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار