امام جمعه اهواز:

آمریکا که توان مقابله با چند نیروی بسیجی یمن را ندارد، چگونه ایران بزرگ را تهدید می کند

آیت اله «موسوی جزایری» گفت: آمریکا که توان مقابله با نیروهای بسیجی یمن را ندارد، چطور نظام بزرگ و مقتدر جمهوری اسلامی ایران را تهدید می کند.
کد خبر: ۳۰۱۶۲۳
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۴۸ - 27July 2018

آمریکا که توان مقابله با چند نیروی بسیجی یمن را ندارد چگونه ایران بزرگ را تهدید می کندبه گزارش دفاع پرس از اهواز، سید «محمدعلی موسوی جزایری» نماینده ولی فقیه در خوزستان در خطبه های این هفته نماز عبادی سیاسی جمعه اظهار داشت: نیروهای آمریکایی با آن همه ثروت و قدرت در برابر نیروهای انصارالله یمن عاجز شده اند.

وی تصریح کرد: آمریکا که توان مقابله با نیروهای بسیجی یمن را ندارد چطور نظام بزرگ و مقتدر جمهوری اسلامی ایران را تهدید می کند؟ مگر آمریکا فراموش کرده است که ما در 8 سال دفاع مقدس چگونه در مقابل او و همه نوچه های نظامی اش مقتدرانه ایستادگی کردیم.

آیت الله موسوی جزایری در بخشی دیگر از سخنان خود با اشاره به سالروز اقامه نخستین نماز جمعه پس از پیروزی انقلاب اسلامی گفت: حضرت آیت الله «طالقانی» مظهر زهد، حسن اخلاق و تقوا بود که با راهپیمایی روز اربعین کمر رژیم شاه را شکست.

وی خاطر نشان کرد: یکی از مهم ترین ویژگی های ائمه جمعه دلسوزی برای تمام قشرهای جامعه است. امام جمعه باید در خدمت مردم باشد و برای حل مشکلات آنها تلاش کند.

خطیب جمعه اهواز دیگر ویژگی امام جمعه را مطابقت حرف و عمل دانست و یادآور شد: اعمال امام جمعه باید مطابق ارزش های ناب اسلام باشد.

نماینده ولی فقیه درخوزستان ادامه داد: با این وجود باید توجه داشت که 60 درصد مردم خوزستان تحت پوشش سازمان تامین اجتماعی هستند از همین رو لازم است که مسئولان کشوری توجه بیشتری به این مراکز کنند.

وی به مساله تامین آب در شهرستان آبادان نیز اشاره کرد و ادامه داد: اگر چه اقدامات خوبی صورت گرفته اما لازم است مسئولان برای تامین آب شرب این شهرستان به ویژه در مناطق روستایی تلاش کنند تا این پروژه در کوتاهترین زمان تکمیل شود.

آیت الله موسوی جزایری ضمن قدردانی از قوه قضاییه برای مبارزه با مفسدان اقتصادی گفت: قوه قضاییه برخی مفسدان و محتکران را شناسایی و دستگیر کرده است انتظار می رود مسئولان قوه اجرایی نیز بیشتر در این خصوص تلاش کنند.

انتهای پیام /

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار