کلنگ ساخت درمانگاه تخصصی امام رضا (ع) به زمین زده شد

کلنگ ساخت درمانگاه تخصصی امام رضا (ع) با حضور فرمانده بهداری نیروی زمینی سپاه در نیشابور به زمین زده شد.
کد خبر: ۳۰۱۶۶۸
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۷ - 28July 2018

به گزارش دفاع پرس از خراسان رضوی، کلنگ ساخت درمانگاه تخصصی امام رضا (ع) با حضور سردار «فروتن» فرمانده بهداری نیروی زمینی سپاه و مسئولان استانی در نیشابور به زمین زده شد.

در این مراسم سردار فروتن اظهار داشت: تیپ 21 امام رضا (ع) یکی از یگان‌های بسیار تاثیر‌گزار در امنیت پایدار در مناطق مختلف کشور هست و همچنین یکی از یگان‌های توانمند در حوزه سلامت است ساخت این کلینیک مورد تایید فرمانده نیروی زمینی سپاه قرار گرفت تا در خدمت مردم شهیدپرور نیشابور قرار بگیرد.

کلنگ ساخت درمانگاه تخصصی امام رضا (ع) به زمین زده شد

در ادامه «حسین سلیمانی» فرمانده تیپ 21 امام رضا (ع) نیشابور گفت: این درمانگاه تحصصی در زمینی به ابعاد 1500 متر مربع در 5 طبقه شامل تخت‌های بستری اورژانس، پزشک عمومی، پزشک متخصص، تخصص های داخلی، اطفال، گوش و حلق وبینی، جراحی، بخش‌های آزمایشگاه عمومی و تخصصی و پاتولوژی‌، بخش رادیولوژی‌، سی‌تی اسکن‌، ماماگرافی‌، رادیو‌لوژی پرتال ساخته خواهد شد.

وی ادامه داد: بخش‌های دندانپزشکی هم با 15 تخت که این 15 تخت شامل تخت‌های دندانپزشکی اطفال، تخت‌های تخصصی و عمومی که تمام اعمال دندانپزشکی انجام خواهد شد.

سلیمانی افزود: مدت زمانی که در نظر گرفتیم با کار جهادی که انجام خواهد شد یکسال است و در این مدت کلینیک که حدود 5 هزار و 500 متر مربع است به بهره برداری خواهد رسید و خدمات شایان توجهی در قسمتی از شهرستان نیشابور که در شمال شهر است و دسترسی به مرکز شهر که خدمات درمانی در اونجا ارائه می‌شود را ندارند دسترسی بسیار خوبی به این درمانگاه خواهند داشت.

«مهدی صامی» فرمانده بهداری تیپ 21 امام رضا (ع) متذکر شد: برآورد ساختمانی 16 میلیارد تومان و با تجهیزات با توجه نوسانات قیمت‌ها از 5 میلیارد تا 10 میلیارد که جمعا حدود 25 میلیارد تومان خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار