امیر حاتمی در جمع خبرنگاران:

نیروهای مسلح حامی تولید داخلی هستند

وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح با بیان اینکه دولت از ظرفیت بخش خصوصی در حوزه تولید حمایت می‌کند، گفت: نیرو‌های مسلح خود را در کنار دولت موظف به حمایت از تولید داخلی می‌دانند.
کد خبر: ۳۰۱۶۷۷
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۱ - 28July 2018
نیروهای مسلح حامی تولید داخلی هستندبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع پرس، امیر سرتیپ «امیر حاتمی» وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح که به عنوان وزیر معین ستاد اقتصاد مقاومتی به استان زنجان سفر کرده است، در جریان بازدید از واحد‌های تولیدی مستقر در شهرک صنعتی زنجان در جمع خبرنگاران با اشاره به برنامه‌های دولت برای رونق و شکوفایی واحد‌های تولیدی اظهار داشت: دولت همچنان با جدیت به دنبال تحقق فرمایشات رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) در زمینه سیاست‌های اقتصاد مقاومتی برای رونق واحد‌های تولیدی و رفع مشکلات آنان در سطح کشور است.
 
وی با اشاره به برنامه‌های دولت در این زمینه افزود: در این مسیر دولت از ظرفیت بخش خصوصی به عنوان صاحب اصلی حوزه تولید حمایت کرده و دست سرمایه گذاران را به گرمی می‌فشارد.
 
امیر حاتمی با تاکید بر اینکه همه تلاش دولت در بخش‌های مختلف بر حمایت از تولید و رفع موانع پیش روی واحد‌های تولیدی است، تصریح کرد: در استان زنجان گام‌های خوبی برای رونق اقتصادی و فعال نگه داشتن واحد‌های تولیدی برداشته شده و درک و فهم قابل قبولی در میان مسئولان ایجاد شده است.
 
وی با بیان اینکه نیرو‌های مسلح نیز خود را در کنار دولت موظف به حمایت از تولید داخلی می‌دانند، تصریح کرد: هم‌اکنون در همه فروشگاه‌های زنجیره‌ای اتکا، فروش کالا‌های خارجی که مشابه آن در داخل تولید می‌شود ممنوع شده و به جد حمایت از تولید داخلی در دستور کار قرار دارد.
 
وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح در پایان با بیان اینکه باید همه مسئولان با عزم و اراده جدی برای تحقق سیاست‌های اقتصاد مقاومتی گام‌های بزرگی بردارند، تاکید کرد: دولت عزم خود را جزم کرده و مصمم است که با رفع موانع و مشکلات واحد‌های تولید، زمینه رونق اقتصادی و بالندگی واحد‌های تولیدی را محقق کند.
 
بنابراین گزارش، وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح امروز از چند طرح تولیدی و صنعتی زنجان بازدید کرد و از نزدیک در جریان مشکلات واحد‌های تولیدی استان قرار گرفت.
 
انتهای پیام/ 231
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار