حمایت استاندار خراسان شمالی از فعالیت‌های اداره کل حفظ آثار دفاع مقدس استان

استاندار خراسان شمالی حمایت کامل استانداری را از فعالیت‌های اداره کل حفظ آثار دفاع مقدس استان اعلام کرد.
کد خبر: ۳۰۲۲۶۳
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۰ - 04August 2018

اعلام آمادگی استاندار خراسان شمالی در حمایت از فعالیت‌های اداره حفظ آثار دفاع مقدس استان//عکس سایز نیست///اصلاح شدبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از بجنورد، سرهنگ «احیاءمحمد امیری» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان شمالی به همراه معاونین این اداره‌کل با «محمدرضا خباز» استاندار جدید خراسان شمالی دیدار و گفت‌وگو کرد.

در این دیدار ابتدا امیری به ارائه گزارش فعالیت‌های اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس استان پرداخت و بخشی از اقدامات شاخص این اداره را مطرح کرد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان شمالی در این دیدار به مرکز فرهنگی دفاع مقدس (موزه دفاع مقدس) اشاره کرد و گفت: حدود 2 سال است که زمینی به نام اداره حفظ آثار دفاع مقدس در مرکز استان ثبت شده است که از همان زمان ثبت زمین فوق اعتباری در نظر گرفته شد و پروژه فوق از 96/12/1 آغاز و ادامه دارد و تاکنون فنداسیون این مرکز فرهنگی به پایان رسیده که درخواست دارم نسبت به تخصیص اعتبار بیشتر اقدام شود.

این درخواست از سوی «خباز» استاندار جدید خراسان شمالی مورد تایید قرار گرفت و مقرر شد اعتبار بیشتری از سوی استانداری جهت زودتر به نتیجه رسیدن مرکز فرهنگی دفاع مقدس خراسان شمالی تخصیص یابد.

در ادامه امیری جهت چاپ 30 عنوان کتاب دفاع مقدس خراسان شمالی در سال 97 از استاندار درخواست تخصیص اعتبار کرد که مورد موافقت استاندار قرار گرفت و مقرر شد اعتباری جهت چاپ این کتاب ها تخصیص یابد.

«محمدرضا خباز» استاندار خراسان شمالی ضمن ایراد سخن گفت: اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس استان اداره‌ای است که در جهت انجام مقدس‌ترین امورات استان گام برمی‌دارد بنابراین آمادگی خود را جهت حمایت از فعالیت‌های این اداره اعلام می‌کنم.

در پایان مقرر شد درخواست‌های مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس خراسان شمالی مورد بررسی قرار گیرد و حمایت های مالی و دیگر حمایت‌ها از سوی استانداری انجام شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها