برگزاری سومین جشنواره استانی تئاتر بسیج در تبریز

دبیر سومین جشنواره استاني تئاتر بسیج آذربایجان شرقی گفت: سومین جشنواره استانی تئاتر بسیج در دو بخش حرفه‌ای و تجربه (کار اولی) در تبریز برگزار می‌شود.
کد خبر: ۳۰۲۲۷۹
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۹ - 01August 2018

به گزارش دفاع پرس از آذربایجان شرقی، «رامین ریاضی» دبیر سومین جشنواره استاني تئاتر بسیج آذربایجان شرقی اظهار داشت: سومین جشنواره استانی تئاتر بسیج در دو بخش حرفه‌ای و تجربه (کار اولی) برگزار می‌شود و بیشترین تمرکز بر روی کار اولی‌ها برای ایجاد انگیزه و تقویت استعداد آن هاست.

وی افزود: این جشنواره امسال طوری تغییر یافته که طی طراحی آن بازخوانی متون نمایشی از روند آن حذف شده و علاقه‌مندان پس از ثبت نام متون خود را تا مرحله بازبينی جلو می برود.

ریاضی خاطرنشان کرد: مهمترین اتفاق در این جشنواره معرفی استاد راهنما برای کار اولی هاست و محورهای موضوعی جشنواره را فرهنگ ایثار و مقاومت، استکبارستیزی، سبک زندگی، پبشگیری از آسیب های اجتماعی، آیینی و... برشمرد.

دبیر سومین جشنواره استانی تئاتر بسیج آذربایجان شرقی مهلت ثبت نام در جشنواره را یکم شهریورماه اعلام کرد و گفت: آثار از یکم تا چهارم آبان نیز بازبینی و از 20 تا 23 آبان نیز آثار برگزیده به نمایش درمی‌آید.

برگزاری سومین جشنواره استاني تئاتر بسیج در تبریز

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها