مراسم تکریم از خانواده شهید علی‌عسگری در خبرگزاری دفاع مقدس برگزار شد

مراسم تکریم و تجلیل از خانواده شهید علیرضا علی‌عسگری امروز در خبرگزاری دفاع مقدس برگزار شد.
کد خبر: ۳۰۲۳۴۷
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۱:۳۲ - 01August 2018

مراسم تکریم از خانواده شهید علی عسگری در خبرگزاری دفاع مقدس برگزار شدبه گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع پرس، مراسم تکریم از خانواده شهید علیرضا علی عسگری عصر امروز ۱۰ مرداد ماه ۹۷ به همت انجمن سپاس در خبرگزاری دفاع مقدس برگزار شد.

سردار حسن شیرازی زاده دبیر انجمن پیشکسوتان سپاس، محمد جعفری رییس دفتر سابق علی لاریجانی و دوست شهید علی عسگری، خانواده معزز شهید علی عسگری و جمعی از دوستان و همرزمان این شهید بزرگوار در این مراسم شرکت کردند و به خاطره‌گویی از شهید علی عسگری پرداختند.

در پایان این مراسم خانواده معزز شهید علی عسگری از سوی انجمن سپاس تجلیل به عمل آمد.

براساس این گزارش، سردار «علیرضا علی عسگری» از فعالان دوران قبل از پیروزی انقلاب اسلامی بود و به واسطه فعالیت های قرآنی و مذهبی و مبارزاتی اش بارها از سوی ساواک دستگیر شد و قریب سه سال از عمرش را در زندان رژیم طاغوت گذراند، وی به سبب جراحات و آسیب های ناشی از زندان، از جانبازان دوران انقلاب نیز محسوب می شد.

«علی عسگری» پس از پیروزی انقلاب اسلامی از مسئولان شورای فرماندهی سپاه قم و جزو افرادی بود که تشکیل سپاه قم و فعالیت های آن را پیگیری می کردند.

در دوران دفاع مقدس مسوولیت حفاظت قرارگاه کربلا و نجف را در غرب و جنوب و مدتی نیز مسئولیت دفتر یکی از علما را به عهده داشت؛ نقش موثری در تمامی مراکز سپاه ایفا می کرد و در کلیه بازرسی های مسئولان رده بالای سپاه حضور داشت.

روحیات و فضایل اخلاقی، اعتقادی و انقلابی، خلق نیکو، کلام دلنشین و جاذبه بالای این جانباز سرافراز زبان‌زد خاص و عام است، وی با نشاط و خوش مشرب و شمع محفل دوستان و همرزمان بود و از آغاز دوران انقلاب تا پایان عمر، لحظه ای از آرمان ها و ارزش های نظام اسلامی و ولایت دست نکشید.

حاج علی عسگری، افتخار همراهی با شهیدان بزرگواری همچون مهدی زین الدین، همت، باکری، خرازی و دیگر سرداران نام آور شهید را داشت؛ نام شهید غلامرضا علی عسکری برادر وی نیز در زمره اسامی شهدای استان قم می درخشد.

این سردار برومند، علیرغم حضور موثر در جبهه ها، فعالیت هایی را نیز در جهت خدمت رسانی به مردم انجام می داد؛ وی سرانجام بر اثر عوارض شیمیایی و سرطان خون، با ارتحال شهادت گونه به دیدار همرزمان شهید خویش پیوست.

انتهای پیام/ ۱۳۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار