حجت‌الاسلام ابوترابی فرد:

انقلاب اسلامی معادلات قدرت‌های جهانی و منطقه‌ای را بر هم زد

امام جمعه موقت تهران گفت: انقلاب اسلامی معادلات قدرت‌های جهانی و منطقه‌ای را بر هم زد و به الگویی برای آزادی خواهان جهان تبدیل شد.
کد خبر: ۳۰۲۳۹۸
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۴ - 02August 2018

انقلاب اسلامی معادلات قدرتهای جهانی و منطقه ای را بر هم زدبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از اردبیل، اولین یادواره شهدای آزاده استان اردبیل، امروز (پنج‌شنبه) درسالن ولایت سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل برگزار شد.

در این مراسم حجت‌الاسلام «سید محمدحسن ابوترابی‌فرد» امام جمعه موقت تهران طی سخنانی، دوران اسارت را دوران سخت مقاومت و ایستادگی آزادگان بر شمرد و اظهار داشت: انقلاب اسلامی با داشتن دفاع مقدس، معادلات قدرت‌های جهانی و منطقه‌ای را بر هم زد و به الگویی برای آزادی‌خواهان جهان تبدیل شد.

ابوترابی‌فرد با اشاره به این‌که کشور‌های مظلوم منطقه از انقلاب اسلامی الگو‌برداری کرده‌اند، گفت: اقتدار امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی مرهون مجاهدت‌های رزمندگان و شهدا و رهبری داهیانه امام راحل و مقام معظم رهبری است.

وی تناقض‌گویی‌های اخیر رئیس جمهور آمریکا درباره کشورمان را ناشی از درماندگی و ضعف آن‌ها دانست و بر ادامه راه شهدا تأکید کرد.

همچنین در ابتدای این مراسم، حجت‌الاسلام «میثم فیاضی» مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل نیز ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدای آزاده، تأسی از روحیه مقاومت و ایستادگی اسرای دفاع مقدس را نیاز اساسی ایران امروز دانست.

خاطرنشان می‌شود در پایان مراسم از خانواده‌های ۱۶ شهید آزاده استان اردبیل تجلیل شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها