فرمانده مرزبانی ناجا:

ایجاد باند فرود پرنده های فوق سبک در مرز

فرمانده مرزبانی ناجا گفت: در برخی مناطق مرزی، باند فرود پرنده های فوق سبک به منظور شناسایی و اقدامات اطلاعاتی، راه اندازی کرده ایم.
کد خبر: ۳۰۲۴
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۳:۰۹ - 11September 2013

ایجاد باند فرود پرنده های فوق سبک در مرز

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، سردار  "حسین ذوالفقاری" فرمانده مرزبانی ناجا در حاشیه مراسم دانش آموختگی دانشجویان رسته مرزبانی دانشگاه علوم انتظامی امین درپادگان آموزشی شهید مدنی اصلاندوز در استان اردبیل ازکشف حدود 43تن انواع مواد مخدر از اول امسال تاکنون در مرزهای کشور توسط مرزبانان خبرداد و افزود: علاوه بر این، کشف سوخت قاچاق بیش از 64درصد افزایش داشته است.

این مقام ارشد مرزبانی با تاکید برضرورت تداوم طرح انسداد مرزهای کشور، ادامه داد: به رغم اینکه اعتبارات مرزی سال جاری را هنوز دریافت نکرده ایم اما روند انسداد مرزها تداوم دارد که مهندسی رزمی مرزبانی و مهندسی رزمی نیروی زمینی سپاه در این زمینه مشغول فعالیت هستند.

سردار دکتر"ذوالفقاری" خاطر نشان کرد: به طور مشخص در دو منطقه جنوب شرق و شمال غرب کشور کار ایجاد جاده ها و استحکامات مرزی ادامه دارد و پروژه های توسعه مرزی به سرعت در حال اجرا است.

وی با بیان این مطلب که روز به روز کنترل بر مرزها افزایش می یابد، خاطر نشان کرد: امسال امکانات الکترونیکی و اپتیکی خریداری و به یگان ها تحویل داده شده است.

سردار "ذوالفقاری" در ادامه تصریح کرد: روز به روز توان و اقتدار نیروهای مرزبانی کشور بالاتر می رود و در همین راستا در برخی مناطق مرزی، باند فرود پرنده های فوق سبک به منظور شناسایی و اقدامات اطلاعاتی در مرزها، ایجاد کرده ایم.

سردار "ذوالفقاری" در خصوص صدور مجوز سلاح شکاری توسط مرزبانی بیان داشت: به تازگی شایع شده مرزبانی مجوز سلاح شکاری می دهد که موضوع شایعه ای بیش نیست.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار