شهید خبرنگار «پیمان بزرگ‌زاده»:

خانواده‌های شهدا سرمایه‌های خود را در راه اسلام فدا کردند

شهید «پیمان بزرگ‌زاده» در بخشی از وصیت‌نامه خود نوشته است: با سلام و درودی گرم و از اعماق وجودم به خانواده‌های معظم شهدا، این پرورش‌دهنده سربازان امام زمان (عج) و رهایی‌بخش کربلا و قدس که در نهایت اخلاص و گذشت مهم‌ترین سرمایه‌های خود را در راه اسلام فدا کردند.
کد خبر: ۳۰۲۶۷۰
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۰ - 08August 2018

شهداء، سربازان گمنام  رهایی بخش کربلا و قدس بودندبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از شیراز، شهید «پیمان بزرگ‌زاده» خبرنگار و گوینده‌‌ صدا و سیمای مرکز فارس، متولد آبان‌ماه سال ۱۳۴۴ در تهران است که در ۲۳ خردادماه سال ۶۷ به درجع رفیع شهادت نائل شد.

وی از ۱۸ سالگی وارد صدا و سیمای مرکز فارس شد و از کودکی به هنر و رسانه علاقه داشت و توانست در اوایل جوانی در بخش ورزش در فارس و خبر استان همین‌طور برنامه رادیویی ارتش ۲۰ میلیونی فعالیت کند.

این شهید هم‌زمان با خدمت سربازی در شهر «یاسوج» نیز فعالیت رسانه‌ای‌اش را در رادیو یاسوج ادامه داد، طراحی و خطاطی هم می‌کرد که در این شهر به یادگار مانده است.

شهید «بزرگ زاده» در پی فرمایش امام خمینی (ره) مبنی بر لزوم حضور در جبهه‌های حق علیه باطل به جبهه رفت و سال ۶۷ در عملیات «بیت‌المقدس ۷» در شلمچه به شهادت رسید.

در قسمتی از وصیت‌نامه این شهید عرصه رسانه، آمده است:

با سلام و درودی گرم و از اعماق وجودم به خانواده‌های معظم شهدا، این پرورش‌دهنده سربازان امام زمان (عج) و رهایی‌بخش کربلا و قدس که در نهایت اخلاص و گذشت مهم‌ترین سرمایه‌های خود را در راه اسلام فدا کردند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار