برگزاری جلسه شورای هماهنگی و پشتیبانی موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس

جلسه شورای هماهنگی و پشتیبانی موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس با حضور شهردار تهران و رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس برگزار شد.
کد خبر: ۳۰۲۷۶۰
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۸:۰۸ - 05August 2018

حمایت شهردار تهران از فعالیت‌های موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدسبه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع پرس، «سید محمدعلی افشانی»، شهردار تهران در جلسه‌ای که با حضور سردار دکتر بهمن کارگر رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس، علی اصغر جعفری مدیرعامل موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، شجاع پوریان معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران و تعدادی از مدیران شهری برگزار شد، راهکارهای همکاری بیشتر بین شهرداری تهران و موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس را تشریح کرد.

شهردار تهران در این جلسه اظهار داشت: مدیریت شهری از فعالیت‌های موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس حمایت و پشتیبانی می کند. زیرا آثار موجود در این مکان فرصت مناسبی را مهیا کرده تا نسلی که جنگ تحمیلی را ندیده و با رشادت های دلیرمردان و شیرزنان این مرز و بوم، آشنایی کمتری دارند، با رخدادها و ارزش های دفاع مقدس، بیشتر آشنا شود.

افشانی در ادامه با یادآوری رشادت‌های رزمندگان اسلام در دوراه دفاع مقدس، یاد و خاطره شهدا، ایثارگران و جانبازان جنگ تحمیلی را گرامی داشت و افزود: افتخار بنده این است که چند صباحی در جبهه های جنگ حق علیه باطل حضور داشتم و از نزدیک با دلاوری های این بزرگ مردان آشنا شده ام.

وی در پایان با بیان اینکه تکریم رزمندگان و آثار دوران دفاع مقدس بر ما واجب است، بر ضرورت ایفای تعهدات شهرداری تهران درخصوص موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس تاکید کرد.

انتهای پیام/ 141

نظر شما
پربیننده ها