حسن‌بیگی به دفاع پرس خبر داد؛

ارائه گزارش اقدامات وزارت اطلاعات در زمینه مبارزه با مفسدان اقتصادی

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس با بیان اینکه قیمت‌گذاری در بازارهای مختلف به خصوص سکه و دلار به صورت سلیقه‌ای صورت می‌گیرد، گفت: حضور مفسدان اقتصادی یکی از علت‌های بروز و ظهور چالش‌های اقتصاد کشور است که بر این اساس از وزیر اطلاعات دعوت شده تا پیرامون گزارش عملکرد وزارتخانه متبوعش در مجلس حضور یابد.
کد خبر: ۳۰۲۸۱۸
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۶ - 06August 2018

/«ابوالفضل حسن‌بیگی» عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی و نماینده مردم شهرستان دامغان در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی دفاع پرس، با بیان اینکه برخی در داخل کشور تنها راه برون‌رفت از مشکلات معیشتی و اقتصادی را در تعامل و ایجاد ارتباط با آمریکایی‌ها می‌بینند، اظهار داشت: هیچ خیر و منفعتی از مذاکره با آمریکا نصیب کشور ما نخواهد شد و هرگونه گفت‌وگو با آمریکایی‌ها آرزویی خواهد بود که ترامپ با خود به گور می‌برد.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی خطاب به مشتاقان و علاقه‌مندان به مذاکره با آمریکا افزود: تنها هدف مهمی که آمریکایی‌ها از مذاکره با ما دارند، تحمیل خواسته‌هایشان به جمهوری اسلامی است که مصداق بارز آن را در برجام مشاهده کردیم؛ لذا علت اصلی خروج آمریکا از این توافق عدم تمکین ایران به خواسته‌های آن‌ها بود.

نماینده مردم شهرستان دامغان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به تلاش‌های آمریکایی‌ها برای تضعیف و نابودی اقتصاد کشورمان گفت: عبور از مشکلات اقتصادی با همت و تلاش‌های همه جانبه مسوولان امری غیر ممکن نیست.

وی با توجه به اینکه مبارزه جدی با مفسدان اقتصادی باید در دستورکار قوای سه‌گانه باشد، افزود: به منظور ارائه گزارش وزارت اطلاعات در خصوص پیگیری وضعیت اخلالگران در حوزه اقتصاد کشور، حجت‌الاسلام علوی در هفته جاری در جلسه علنی مجلس حضور پیدا می‌کند.

انتهای پیام/ 151

نظر شما
پربیننده ها