حلقه محاصره داعش در صحرای السویداء تنگ‌تر شد

نیروهای سوری مناطق جدیدی در صحرای السویداء در جنوب این کشور را به کنترل خود در آورده و حلقه محاصره داعش را تنگ‌تر کردند.
کد خبر: ۳۰۳۱۱۸
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۹:۴۶ - 07August 2018

حلقه محاصره داعش در صحرای السویداء تنگ‌تر شدبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع پرس به نقل از روسیاالیوم، نیروهای ارتش سوریه در ادامه عملیات علیه داعش در صحرای السویداء در جنوب این کشور موفق شدند در محور حومه شمال شرقی السویداء پیشروی کرده و «مغر ملحة»، و «تل سنیم» در منطقه الکراع را به کنترل خود در بیاورند.

نیروهای سوری همزمان از محور شرقی السویداء پیشروی و منطقه الحصن را از لوث تروریست‌های داعشی آزاد کردند.

از سوی دیگر نیروهای ارتش سوریه از محور سوم نیز در منطقه «سوح المجیدی»، و چاه «شمان» در شرق «تل اصفر» به سمت «خربة الأمباشی» و «الهبیریه» پیشروی کردند.

نیروهای ارتش سوریه همچنین از محور الزلف نیز به مسافت دو کیلومتر به سمت منطقه الرحبه پیشروی کردند و منطقه الصفا برجسته‌ترین پایگاه داعش در صحرای السویداء را محاصره کردند.

منابع سوری اعلام کردند که عناصر داعش از مناطقی که ارتش سوریه به سمت آن پیشروی کرده است، فرار کرده‌اند.

ارتش سوریه روز یکشنبه عملیات مقدماتی خود برای آزادسازی صحرای السویداء را با حمله به مواضع و مراکز تجمع تروریست‌های داعشی در مناطق الکراع، بئر قنیان، و صنم الغرز واقع در عمق 30 کیلومتری شرق روستاهای حومه شمال شرقی السویداء آغاز کرد.

تروریست‌های داعشی از منطقه صحرای السویداء در شمال شرق استان السویداء به عنوان پایگاهی برای حملات تروریستی به روستاها و مجتمع‌های مسکونی در حومه شرقی و شمال شرقی این استان استفاده می‌کند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها