مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس خوزستان:

خبرنگاران حوزه دفاع مقدس در خط مقدم جبهه جنگ نرم و رسانه‌ای هستند

مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس خوزستان گفت: یقین دارم که خبرنگاران حوزه دفاع مقدس، درست در خط مقدم و خاکریز اول جنگ نرم رسانه‌‌ای هستند و باید با اقتدار بتوانند دیگر رسانه‌‌ها را به سمت اهداف متعالی و فرهنگ ناب مبارزه با استکبار سوق دهند.
کد خبر: ۳۰۳۱۴۷
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۷ - 08August 2018

خبرنگاران حوزه دفاع مقدس در خط مقدم جبهه جنگ نرم و رسانه ای هستندبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از اهواز، سردار «محمد علی‌پور» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان با تبریک روز خبرنگار اظهار داشت: دوره جنگ‌های نظامی و فیزیکی به سرآمده است و امروزه نخبگان عرصه رسانه هستند که پیروزی‌های جبهه های مختلف را رقم می زنند.

وی افزود: در جنگ نرم امروز که دشمنان قسم خورده نظام و انقلاب به انواع سلاح های رسانه‌ای مجهز هستند، تدبیر، ایمان و رسالت خبرنگاران و رسانه‌های ارزشی و دغدغه‌مند ما است که می‌تواند همچون دوران دفاع مقدس در برابر بیش از 70 کشور دنیا مقابله کند و پیروز شود.

علی‌پور افزود: اهمیت توجه به جوانان قلم به دست، کمتر از توجه به دانشمندان هسته ای و نخبگان دانشگاهی نیست و این توجه، ماحصل تدبیر کسانی است که اهمیت دنیای رسانه را به خوبی درک کرده‌‌اند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان ادامه داد: یکی از دغدغه‌های روزانه من رصد کردن اخبار مختلف و توجه ویژه به فعالیت واحد خبرگزاری دفاع مقدس استان است و یقین دارم که خبرنگاران حوزه دفاع مقدس، درست در خط مقدم و خاکریز اول جنگ نرم رسانه‌ای هستند و باید با اقتدار بتوانند دیگر رسانه‌ها را به سمت اهداف متعالی و فرهنگ ناب مبارزه با استکبار سوق دهند و مواظب رسانه‌های پوشالی و شبکه‌های مجازی باشند.

این مسئول در پایان ضمن آرزوی توفیق برای جامعه رسانه‌ای استان و کشور بر رسالت خطیر و زینبی این قشر زحمتکش صحه گذاشت و گفت: همان گونه که در زمان جنگ، حزب و قوم و نگرش معنا نداشت و همه در راستای حفظ کیان مملکت قدم برداشتند امروز نیز باید جامعه رسانه و خبرنگاران ما بدون توجه به مسائل سیاسی تنها با هدف مبارزه و مقابله با رسانه‌های بیگانه قلم بزنند و به فکر تعالی و امنیت افکار عمومی باشند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار