پیام تبریک مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس آذربایجان شرقی به مناسبت روز خبرنگار

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان آذربایجان شرقی طی پیامی به مناسبت روز خبرنگار، این روز را به اصحاب قلم و اندیشه تبریک گفت.
کد خبر: ۳۰۳۱۶۲
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۹ - 08August 2018

پیام تبریک مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان آذربایجان شرقی به مناسبت روز خبرنگاربه گزارش دفاع پرس از آذربایجان شرقی، سرتیپ دوم پاسدار «عزت‌الله جعفری» مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان آذربایجان شرقی ضمن گرامی‌داشت یاد شهدای حوزه رسانه و اطلاع رسانی با صدور پیامی ۱۷ مردادماه روز خبرنگار را به خبرنگاران، اصحاب قلم و اندیشه تبریک گفت.

در این پیام آمده است: روز خبرنگار، روز تجلیل از تلاش ها و زحمات کسانی است که در شرایط حساس کشور چشم بیدار جامعه بوده و همواره در جهت ارتقا و اعتلای سطح آگاهی فرهنگی و سیاسی و... مردم انقلابی، عاشقانه و از عمق جان فعالیت می کنند.

خبرنگاران عزیز، همان‌طور که شاهد بوده ایم، در برهه های مختلف از جمله دوران انقلاب، دفاع مقدس و جبهه مقاومت اسلامی، بارها تا پای جان پیش رفته و شهدا و جانبازان گرانقدری را تقدیم راه و رسم گلگون کفنان و آزادگان تاریخ نموده و سرافراز از این عرصه ها بیرون آمده‌اند.

اینجانب ضمن تبریک و تهنیت این روز بزرگ به جامعه زحمتکش خبرنگاران، امیدوارم در سایه همت و تلاش‌های خالصانه شما و توجه ویژه مسئولان، خبرنگاران به جایگاه و پایگاه مادی و معنوی خود دست پیدا کنند و از اینکه در طول سال با این اداره‌کل در جهت اشاعه فرهنگ عاشورایی دفاع مقدس همکاری صمیمانه و مجدانه داشتید، تشکر و قدردانی می‌کنم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار