در مراسم سالگرد شهید« حججی» مطرح شد؛

صدور انقلاب اسلامی ایران به جهان/ با وجود «جبهه مقاومت» دشمن هیچ غلطی نمی تواند کند

سردار «کفاش» با اشاره به اینکه هدف دشمنان محاصره ایران به وسیله جنگ در کشورهای همسایه است، گفت: به برکت جنگ هشت ساله دفاع مقدس و رهنمودهای امام (ره) و وحدت و انسجام رزمندگان، انقلاب اسلامی ایران به جهان صادر شده است.
کد خبر: ۳۰۳۴۱۵
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۰:۵۷ - 10August 2018

به گزارش خبرنگار دفاع پرس از بوشهر، مراسم سالگرد شهید «محسن حججی» در حسینیه «اباعبدالله الحسین» گلزار شهدای بهشت «صادق» بوشهر با سخنرانی سردار «غلام علی کفاش» مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس بوشهر برگزار شد.

سردار «کفاش» با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس، جبهه امروز را شبیخون فرهنگی دانست و اظهار داشت: مردم با اتحاد و انسجام این انقلاب را به صاحب اصلی آن خواهند رساند.

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس به توطئه های دشمنان بعد از انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: امام راحل انقلاب اسلامی را به جهان صادر کرد و به برکت این انقلاب اکنون 15 میلیون شیعه در کشور نیجریه داریم.

وی با تأکید بر اینکه داعش دست پرورده آمریکا و اسرائیل جنایتکار است، افزود: جنگ در کشور سوریه از اختلافات داخلی آغاز شد و تاکنون بعد از گذشت 6 سال  هنوز این کشور درگیر جنگ می باشد.

صدور انقلاب اسلامی ایران به جهانیان/  با وجود «جبهه مقاومت» دشمن هیچ غلطی نمی تواند کند

سردار «کفاش» با اشاره به اینکه هدف دشمنان محاصره ایران به وسیله جنگ در کشورهای همسایه است، تصریح کرد: تا زمانی که «جبهه مقاومت» قدرتمندانه در میدان است، دشمن هیچگونه غلطی نمی تواند انجام دهد.

سرتیپ دوم پاسدار «کفاش» با بیان خاطرات پنج ماهه اسارت در کشور «سوریه» اظهار داشت : به برکت جنگ هشت ساله دفاع مقدس و رهنمودهای امام (ره) و وحدت و انسجام رزمندگان، انقلاب اسلامی ایران به جهان صادر شده است.

وی با یادآوری تعبیر امام راحل که «جنگ یک نعمت بود» گفت: دین اسلام، دین جهاد است و هر زمان و مکانی که اسلام  مورد هجمه قرار گرفت جبهه مقاومت بخاطر اسلام وارد عمل می شود.

کفاش با اشاره به خطبه 129 «نهج البلاغه» گفت: اين خطبه عموم مردم را  مخاطب قرار داده است و هشدارهاى مهمى درباره ناپايدارى دنيا و فساد جامعه مى دهد، «امام علی»(ع) در این خطبه مى فرمايند «اى بندگان خدا! شما و آنچه از اين دنيا مورد علاقه شماست مهمانانى هستيد براى مدّتى معيّن و بدهکارانى هستيد مورد بازخواست، سرآمدى کوتاه داريد، و اعمالى که (نزد خدا) محفوظ است».

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس با توصیه به اینکه وصیت نامه شهدا را مطالعه کنید، خاطر نشان کرد: از مهمترین و اصلی ترین نکات وصیت نامه شهدا پوشش اسلامی، حجاب زینبی و اطاعت از ولایت فقیه است.

کفاش در پایان با تأکید بر اینکه استان بوشهر بیش از 2 هزار شهید تقدیم این انقلاب و نظام کرده است، تصریح کرد: یکی از مراکز مهم فرهنگی استان‌ها مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس است اما متأسفانه هنوز این مرکز در استان بوشهر احداث نشده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها