فرمانده انتظامی استان کرمانشاه:

چالش خاصی در حوزه امنیتی استان وجود ندارد

سردار «منوچهر امان اللهی» گفت: چالش خاصی در حوزه امنیتی استان کرمانشاه نداریم و مردم درگیر جریانات ساختگی نشوند.
کد خبر: ۳۰۳۵۳۶
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۲ - 11August 2018

چالش خاصی در حوزه امنیتی استان وجود نداردبه گزارش دفاع پرس از کرمانشاه، سرتیپ دوم پاسدار «منوچهر امان اللهی» فرمانده انتظامی استان کرمانشاه امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه به مناسبت روز خبرنگار از تلاش های این قشر پرتلاش تقدیر کرد و اظهار داشت: نقش رسانه و اثرگذاری آن امروز بر همگان عیان است.

وی افزود: رشد علم و فناوری و تغییرات در حوزه های مختلف ایجاد شده و در جاهایی بین خواسته های اقشار و وظایف قابل اجرا، تفاوت و عدم تناسب وجود دارد و هر کدام باعث انتقاد می شود. نزدیکی و تعامل بین دستگاه های مختلف و رسانه ها به عنوان یک رابط مردمی چاره ساز است و اگر این وظایف درست منعکس شود می توان به خوبی موضوعات را تشریح و تبعات منفی را کاهش داد.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه تصریح کرد: امروز پرچمدار ایستادگی در برابر استکبار در دنیا و به ویژه منطقه، ایران است و در این فضا وظیفه رسانه حساس تر از همه است.

 امان اللهی تصریح کرد: در این شرایط برخی ها بافته های ذهنی و انتظارات خود را بدون در نظر گرفتن پایه های کار و واقعیات به جامعه پمپاژ و منعکس می کنند، اگر به واقعیات درست پرداخته نشود خروجی منفی و زیان برای جامعه به همراه دارد؛ در این شرایط باید با حساسیت و تعهد بیشتری مسائل را ببینیم و در جهت انعکاس آن اقدام کنیم.

وی افزود: مردم متوجه باشند که ناخواسته گرفتار جریانات ساختگی نشوند.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه بیان داشت: ماموریت سنگین نیروی انتظامی که بیشترین محل رجوع مردم است حتما با هدف‌گیری صحیح و اجرای برنامه های دقیق و تلاش های شبانه روزی انجام شود.

رییس پلیس استان تصریح کرد: اگر امروز در حوزه امنیت استان با وجود تهدیدات و نقشه های دشمن، مشکلات کشورهای همسایه، آسیب های داخلی و سایر جریانات، چالش خاصی نداریم حاصل اقدامات پنهان و آشکار مجموعه انتظامی است.

 امان اللهی گفت: اینکه تمام نگاه های انتقادی در آسیب های اجتماعی به سمت نیروی انتظامی است اشتباه است چون دستگاه های بسیاری در این زمینه دخیل هستند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها