نماینده ولی فقیه در سپاه کرمانشاه:

در مقابل تهدیدات دشمن باید به موقع و سنجیده عمل کرد

حجت الاسلام و المسلمین «علیمراد یوسفی راد» گفت: باید در مقابل تهدیدات دشمن به موقع و سنجیده عمل کنیم تا باز هم تیر آن ها به سنگ بخورد.
کد خبر: ۳۰۳۶۰۴
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۰ - 11August 2018

مقابل تهدیدات دشمن باید به موقع و سنجیده عمل کردبه گزارش دفاع پرس از کرمانشاه، حجت الاسلام و المسلمین «علیمراد یوسفی راد» نماینده ولی فقیه در سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه، اظهار داشت: در مقابل تهدیدات دشمن ابتدا باید تشخیص درستی نسبت به موضوع داشته باشیم چرا که عدم تشخیص صحیح، ممکن است نتایج غیر قابل جبرانی برای کشور به دنبال داشته باشد.

وی بیان داشت: در مقابل تهدیدات دشمن نیز باید به موقع و عاقلانه عمل کرد تا از دستیابی به اهدافشان باز مانند.

یوسفی راد افزود: در شرایط فعلی عده ای تلاش می کنند که این انقلاب را از قشر متوسط و ضعیف بگیرند و به قشر مرفه جامعه بدهند که این هم توطئه ای خطرناک از طرف دشمن است.

نماینده ولی فقیه در سپاه نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه همچنین با تقدیر از خدمات ارائه شده از طرف مجموعه نیروی انتظامی گفت: کارکنان انتظامی شهرستان کرمانشاه با اقدامات ساختاری، فرهنگی و اجتماعی خود بهترین برخورد و خدمت رسانی را به مردم داشته اند.

وی در پایان اظهار داشت: بدون شک امنیت شهر و آرامشی که مردم دارند مرهون زحمات شبانه روزی کارکنان خدوم انتظامی است که باید قدردان آن ها باشیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار