دیدار مجمع نمایندگان استان کرمانشاه با خبرنگاران

مجمع نمایندگان استان کرمانشاه با حضور در ساختمان اطلاعات و اخبار صدا و سیمای مرکز کرمانشاه روز خبرنگار را به اهالی رسانه تبریک گفتند.
کد خبر: ۳۰۳۶۰۷
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۲ - 11August 2018

دیدار مجمع نمایندگان استان با خبرنگاران مرکز کرمانشاهبه گزارش دفاع پرس از کرمانشاه، در نشست نمایندگان استان کرمانشاه با خبرنگاران، «حشمت الله فلاحت پیشه» رییس کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی و رییس مجمع نمایندگان استان با قدردانی از زحمات همه تلاشگران عرصه رسانه اظهار داشت: به دلیل کمبود فرصت و وقت کافی برای دیدار با همه اهالی رسانه در استان امروز به صدا و سیمای کرمانشاه به عنوان مادر رسانه‌ها آمده ایم تا با تبریک روز خبرنگار از تمام زحمات اهالی رسانه در یک سال گذشته قدردانی کنیم و از همین جا پیام مجمع را به گوش تمامی اهالی رسانه در استان برسانیم.

وی همچنین افزود: انصافا وجود اهالی رسانه در بازتاب زوایای بحران زلزله آبان ماه سال گذشته باعث شد که خیل عظیم کمک‌های مردمی و همچنین امداد رسانی‌ها در طی نه ماه گذشته قطع نشود.

فلاحت پیشه گفت: از اهتمام خبرنگاران در اطلاع رسانی مشکلات و کم و کاستی ها در استان و همچنین پوشش بی نظیر زلزله واقعا کمال تشکر را دارم و در جلسه ای هم که در تهران داشتم عرض کردم که وظیفه همه ماست که از این همه تلاش تشکر کنیم و این حداقل کاری است که از دست ما بر می آید.

«شهاب نادری» نماینده مردم اورمانات در مجلس شورای اسلامی هم در این جلسه گفت: با توجه به اینکه اقوام مختلفی در استان کرمانشاه در کنار هم با همدلی زندگی می‌کنند، رسانه استانی باید برای جذب مخاطبان استانی سعی بیشتری در انعکاس رسم و رسوم و آیین‌های موجود در استان داشته باشد.

وی در ادامه از هیات دولت گلایه کرد و گفت: با وجود اینکه اورامانات نیز جز مناطق زلزله زده استان کرمانشاه هست متاسفانه تا به امروز هیچ کدام از مسئولان ارشد کشوری در این منطقه حضور نیافته اند و پای درد دل مردم ننشسته اند که ما انتظار داریم رسانه ها با انعکاس مشکلات این منطقه توجه هر چه بیشتر مسئولان را برای حل مشکلات جلب کند.

وی خود را از خانواده رسانه معرفی کرد و ادامه داد: اخیرا بعد از رای گیری برای ایجاد وزارتخانه گردشگری در مجلس، همدلی و همیاری خبرنگاران برای جلب نظر دیگر نمایندگان بسیار کار گشا بود. اگر نبود کمک و یاری اصحاب رسانه این مهم به تعویق می‌افتاد.

«فرهاد تجر‌ی» نماینده مردم قصر شیرین، گیلانغرب و سر پل ذهاب در مجلس شواری اسلامی هم در این دیدار از تاثیر گذاری رسانه بر تصمیم‌های کلان دولتی خبر داد و گفت: اصحاب رسانه می‌توانند در آشکار سازی و روشن کردن بسیاری از نقاط کوری که به دید کارشناسان نمی‌رسد، نقش محوری ایفا کنند.

وی از جمله این کار‌ها را ایجاد منطقه آزاد تجاری قصر شیرین دانست و تصریح کرد: خبرنگاران می‌توانند با نشان دادن اهمیت این موضوع در پیشرفت منطقه و کمک به رشد و توسعه این خطه توجه دولتی‌ها و کسانی که در راه راه اندازی منطقه آزاد تجاری سنگ اندازی می‌کنند را جلب کرده و اهمیت موضوع را به خوبی نمایش دهند.

«سید قاسم جاسمی» نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شوای اسلامی هم با تبریک این روز به اهالی رسانه ضمن پاسداشت خاطره شهدای اصحاب رسانه گفت: از مجاهدت دلسوزانه اهالی رسانه به ویژه خبرنگاران صدا و سیما قدردانی میکنیم و آنها را به عنوان وجدان‌های بیدار جامعه و تصویرگران زمان خویش میدانیم که با نگاه جامع و دقیق به مسائل جامعه، رویداد‌ها و فرآیند‌ها را نقد می‌کنند.

«احمد صفری» دیگر نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شوای اسلامی هم خبرنگاری را حرفه‌ای آمیخته با عشق و رسالتی ممتاز دانست و افزود: تلاش بی‌دریغ خبرنگاران که بی‌تردید با پویایی و توسعه هنر همراه است را پاس می‌داریم و امید که بیشتر و بهتر از پیش، برای توسعه شهر کرمانشاه پاسخگوی خبرنگاران گرامی باشیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار