رییس سازمان امور اجتماعی کشور:

برنامه های مختلف فرهنگی و اجتماعی در مناطق زلزله زده اجرا شود

«تقی رستم وندی» گفت: باید برنامه های مختلفی در حوزه های فرهنگی و اجتماعی در مناطق زلزله زده اجرا شود.
کد خبر: ۳۰۳۷۵۹
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۲ - 12August 2018

برنامه های مختلف فرهنگی و اجتماعی در مناطق زلزله زده اجرا شودبه گزارش دفاع پرس از کرمانشاه، «تقی رستم وندی» رییس سازمان امور اجتماعی کشور در حاشیه بازدید از مناطق زلزله زده شهرستان سر پل ذهاب اظهار داشت: فعالیتهای اجتماعی و فرهنگی خوبی بعد از زلزله در این مناطق صورت گرفته است.

وی با اشاره به وجود نشاط در مناظق زلزله زده افزود: با توجه به اوقات فراغت دانش آموزان باید برنامه های مختلفی در حوزه های فرهنگی و اجتماعی، مشاوره های روانشناختی و برنامه های متنوع فرهنگی در این مناطق برگزار شود.

رییس سازمان امور اجتماعی کشور بیان کرد: فعالیت های عمرانی خوبی در حجم بالا و ابعاد گسترده در حال اجرا است که نشانه های پیشرفت به خوبی در آن ها دیده می شود.

وی با اشاره به اینکه امیدواریم کار ساخت و سازها تا قبل از شروع فصل سرما پایان یابد، گفت: بخش عظیمی از مردم با مشارکت خودشان و دستگاه های دولتی دارای سرپناه های مستقل شدند.

این مقام مسئول تصریح کرد: سازمان امور اجتماعی عمدتا به عنوان یک حلقه وصل برای دستگاه های مختلف است و امیدواریم با رایزنی و مشورت صورت گرفته با «آموزش و پرورش»، «کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان» و «بهزیستی» اقدامات خوبی صورت گیرد.

وی عمده برنامه هایی که در دستور کار است را دارای رویکرد اجتماعی و فرهنگی دانست و افزود: باید با تلاش بیش تر این برنامه ها را پررنگ تر سازیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار