سردار غیب‌پرور در پاسخ به دفاع پرس:

اقدامات بسیج برای بازگشت آرامش به بازار آغاز شده است

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: بسیج از دو هفته قبل اقدامات خود را برای بازگشت آرامش به بازار آغاز کرده است و انبارهای بسیاری که اجناس در آن احتکار شده بود، توسط بسیج شناسایی شد.
کد خبر: ۳۰۳۸۹۵
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۹ - 13August 2018

اقدامات بسیج برای بازگشت آرامش به بازار آغاز شده استبه گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع پرس، سردار سرتیپ «غلامحسین غیب‌پرور» رئیس سازمان بسیج مستضعفین در حاشیه برگزاری یازدهمین دوره لیگ علمی بین ‌المللی «پایا» در جمع خبرنگاران اظهار داشت: امروز در یک جنگ تمام‌عیار اقتصادی در برابر دشمن قرار داریم و باید با یک آرایش درست به مصاف دشمن برویم. مدیریت عادی و رفتار عادی در کشور با جنگ اقتصادی همخوانی ندارد.

وی در پاسخ به سوال خبرنگار دفاع پرس در خصوص نقش بسیج در دفاع اقتصادی گفت: بسیج از دو هفته قبل اقدامات خود را برای بازگشت آرامش به بازار آغاز کرده است و انبارهای بسیاری که اجناس در آن احتکار شده بود، توسط بسیج شناسایی شد. من به برخی افراد سودجو در داخل کشور هشدار می‌دهم که پیاده‌نظام دشمن نشوند.

سردار غیب‌پرور تصریح کرد: بسیج آماده همکاری با قوه قضائیه در برخورد با مفسدان اقتصادی است و ما معتقدیم که وضعیت کنونی را می‌توان با تدبیر و برخورد صحیح و عادلانه مدیریت و کنترل کرد.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار