مدیرکل بنیاد شهید استان کرمانشاه:

«آزادگان» اسطوره‌های مقاومت و ولایت‌مداری هستند

حجت الاسلام «هادی عسگری» گفت: آزادگان سرافراز، دوران اسارت را با عزت، شرافت و شجاعت سپری کرده و با همان روحیه مردانه دوران دفاع مقدس، آزاد و سربلند به میهن اسلامی بازگشتند.
کد خبر: ۳۰۳۹۰۳
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۳ - 13August 2018

«آزادگان »اسطوره‌های مقاومت، ولایت مداری و استقامت هستندبه گزارش دفاع پرس از کرمانشاه، حجت‌الاسلام «هادی عسگری» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمانشاه اظهار داشت: امام راحل در فرازی از فرمایشات خود، آزادگان را سفرای ایران اسلامی عنوان می‌کنند که حقیقتاً این کامل‌ترین و زیباترین جمله‌ای است که می‌توان در وصف آزادگان عزیز بیان کرد و آنان را نمایندگان ارزشمند کشور دانست.

وی افزود: آزادگان عزیز با رفتار انسانی اسلامی خود، اردوگاه دشمن را به دانشگاه انسان‌سازی و محل فراگیری زبان، علم و دانش مبدل کردند.

حجت‌الاسلام عسگری ادامه داد: آزادگان سرافراز ما دوران اسارت را با عزت، شرافت و شجاعت سپری کرده و با همان روحیه مردانه دوران دفاع مقدس، آزاد و سربلند به میهن اسلامی‌مان بازگشتند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود، آزادگان را اسطوره‌های مقاومت، ولایت‌مداری و استقامت دانست و گفت: آزادگان فضای اردوگاه را به فضای صمیمیت و اخلاق تبدیل کردند و این می‌تواند درس بزرگی برای جوانان و نسل آینده‌ساز کشور باشد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمانشاه، برگزاری همایش آزادگان اردوگاه «موصل ۴» که برای نخستین‌بار در این استان برگزار شد را از مهم‌ترین برنامه‌های سال‌ جاری کمیته ایثارگران این اداره‌کل ویژه آزادگان دانست و افزود: در این همایش تعداد ۶۰۰ نفر از آزادگان سراسر کشور به مدت چهار روز میهمان استان کرمانشاه بودند و در این مدت از برنامه‌های مختلف فرهنگی بهره بردند.

وی تعداد آزادگان استان کرمانشاه را یک هزار و ۸۰۰ نفر عنوان کرد و گفت: تعداد ۵۰۰ شهید غریب هم داریم که این شهدای عزیز در زندان‌های بعثی‌ها در اثر شکنجه‌های فراوان به درجه رفیع شهادت نائل آمدند که ۵۰ تن از این شهدای عزیز نیز متعلق به استان کرمانشاه هستند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار