نثار گل به مرقد امام راحل با حضور فرماندهان مرزبانی ایران و عراق

فرمانده مرزبانی جمهوری اسلامی ایران و جمهوری عراق با نثار گل به مرقد امام راحل، ادای احترام کردند.
کد خبر: ۳۰۳۹۶۹
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۴ - 13August 2018

نثار گل به مرقد امام راحل با حضور فرماندهان مرزبانی ایران و عراقبه گزارش گروه اجتماعی دفاع پرس، سردار «قاسم رضایی» فرمانده مرزبانی جمهوری اسلامی ایران با همراهی سپهبد «حامد عبدالله ابراهیم الحسینی» فرمانده مرزبانی جمهوری عراق با نثار گل به مرقد امام خمینی (ره) و طی آیین تشریفاتی و نظامی ادای احترام کردند.

در حاشیه برگزاری این آیین ادای احترام و نثار گل به مرقد امام راحل، سردار رضایی اظهار داشت: امروز و در خجسته سالروز ازدواج حضرت زهرا (س) با امام علی (ع) توفیق زیارت بارگاه امام راحل را داشتیم. 

وی افزود: بنده در کنار همتای خود در فرماندهی مرزبانی جمهوری عراق و هیئت همراه ایشان، برای ادای احترام به بزرگمرد تاریخ حضرت امام (ره) در این مکان مقدس حضور یافتیم.

فرمانده مرزبانی کشور با اشاره به همکاری‌های مشترک مرزی ایران و عراق بیان کرد: به جد دنبال تقویت همکاری و تعاملات با کشور دوست و برادر جمهوری عراق هستیم. 

وی با بیان اینکه دشمنان به دنبال ایجاد فتنه و تفرقه میان مردم ایران و عراق هستند، مطرح کرد: همواره باید نسبت به توطئه و اختلاف‌افکنی دشمنان هوشیار بود.

سردار رضایی در پایان گفت: آماده هرگونه همکاری با مرزبانی جمهوری عراق هستیم.

گفتنی است سپهبد حامد عبدالله ابراهیم الحسینی فرمانده مرزبانی عراق نیز اظهار داشت: حضرت امام خمینی (ره) شخصیت بسیار بزرگ و قابل احترام بودند و وظیفه دانستیم با حضور در این مکان، بارگاه مطهر امام راحل را زیارت و ادای احترام کنیم.

انتهای پیام/ 211

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار