مدیر نشر ستاره ­ها:

جهاد عملی، ضرورت امروز حوزه تولید و نشر آثار مکتوب شهدا است

مدیر نشر ستاره­ ها گفت: اگر می­ خواهید سیره عملی­ و سبک زندگی شهدا به جامعه عرضه و فرهنگ ایثار و شهادت به نسل­ های آینده منتقل شود، باید یک جهاد عملی در حوزه تولید و نشر آثار مکتوب شهدا صورت بگیرد.
کد خبر: ۳۰۴۰۰۹
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۹:۴۹ - 13August 2018

جهاد عملی، ضرورت امروز حوزه تولید و نشر آثار مکتوب شهدا استبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از مشهد، آیین رونمایی از کتاب «رویای بیداری» خاطرات شفاهی «زینب عارفی» همسر شهید مدافع حرم «مصطفی عارفی» با حضور سردار سرتیپ دوم پاسدار «یعقوب علی نظری» فرمانده سپاه امام رضا (ع)، سردار سرتیپ دوم پاسدار «سید مجید ایافت» مسئول مرکز حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس سپاه امام رضا (ع)، «محمدعلی چمی­ گو» مدیر نشر ستاره ­ها، جمعی از فرماندهان و رزمندگان مدافع حرم و خانواده معظم شهدای مدافع حرم لشکر فاطمیون عصر امروز در پردیس سینما هویزه مشهد برگزار شد.

«چمی ­گو» در این مراسم با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مدافع حرم اظهار داشت: یکی از راه ­های معرفی سیره عملی شهدا به جامعه امروز، انتشار کتاب­ های موضوعی در خصوص شهدای دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم است.

وی افزود: تیراژی که برای نشر برخی کتاب­ ها همچون «رویای بیداری» در استان خراسان رضوی پیش ­بینی شده 1100 جلد است که در قیاس با تعداد مراکز فرهنگی استان و تعداد متقاضیان، رقم بسیار کمی است.

مدیر نشر ستاره ­ها تأکید کرد: اگر می­ خواهید سیره عملی­ و سبک زندگی شهدا به جامعه عرضه و فرهنگ ایثار و شهادت به نسل­ های آینده منتقل شود، باید یک جهاد عملی در حوزه تولید و نشر آثار مکتوب شهدا صورت بگیرد.

این مسئول تصریح کرد: با حمایت مالی از آثار منتشر شده، رسالت زینبی خود را در انتقال مفاهیم جهاد و شهادت به سرانجام برسانید و با سرعت بخشیدن به ترویج فرهنگ ایثار و فداکاری، در جهت رشد و اعتلای جامعه اسلامی ­مان تلاش کنید.

وی در پایان گفت: معضل امروز جامعه ما، فاصله گرفتن از سبک زندگی شهدا است که امیدواریم با تأسی به فرهنگ ایثار و مقاومت که ریشه در فرهنگ غنی اسلام دارد شاهد حل شدن معضلات امروز کشورمان باشیم.

در این مراسم مادر شهید مدافع حرم «حسن قاسمی ­دانا» در سخنانی به رسالت مهم مادران و همسران شهدا اشاره کرد و به تربیت نسل انقلابی توسط مادران امروز ایران اسلامی تأکید کرد. همچنین «زینب عارفی» همسر شهید مدافع حرم «مصطفی عارفی» در خصوص ویژگی ­های اخلاقی این شهید والامقام مطالبی را بیان کرد.

پخش فیلم مستند در خصوص شهید «مصطفی عارفی» و اجرای سرود از دیگر بخش ­های این مراسم بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار