حجت‌الاسلام ادیانی تاکید کرد؛

لزوم توجه به فریضه امر به معروف و نهی از منکر

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا بر لزوم توجه به فریضه واجب امر به معروف و نهی از منکر تاکید کرد.
کد خبر: ۳۰۴۳۱۴
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۸ - 15August 2018

لزوم توجه به فریضه امر به معروف و نهی از منکربه گزارش گروه اجتماعی دفاع پرس، حجت‌الاسلام والمسلمین «سیدعلیرضا ادیانی» رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا در جمع کارکنان یگان ویژه استان اصفهان اظهار داشت: امر به معروف و نهی از منکر خط مقدم مبارزه با نفوذ دشمن است.

وی با بیان اینکه اگر بخواهیم جامعه‌ای سالم داشته باشیم باید فریضه مهم و واجب امر به معروف و نهی از منکر را احیا و بر اجرای آن پافشاری کنیم، افزود: امروز دشمنان در حوزه جنگ نرم با برنامه‌ریزی عمل می‌کنند و با تشکیل گروه‌های انحرافی تلاش می‌کنند، مانع رشد و تقویت ارزش‌های دینی و اسلامی در جامعه شوند که مردم فهیم ما با پیروی از ولایت فقیه، ایمان، وحدت و یکپارچگی مانع نفوذ و دستیابی به اهداف شوم آنان شده‌اند.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا خاطرنشان کرد: نیرو‌های مسلح، نیروی انتظامی و به خصوص یگان ویژه که امروز سپر نظام اسلامی در مقابله پیاده نظام دشمن هستند، وظیفه‌ای بسیار خطیر بر عهده دارند.

حجت‌الاسلام ادیانی خطاب به فرماندهان و درجه‌داران یگان‌های ویژه ناجا مطرح کرد: شما دلاورمردان توانسته‌اید اهداف دشمن را با بصیرت و مدیریت صحیح خنثی کنید.

وی گفت: یگان ویژه برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مایه افتخار و قابل رقابت با یگان‌های متناظر در پلیس‌های پیشرفته دنیاست.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار