مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس استان کرمان خبر داد؛

برگزاری ویژه برنامه تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان کرمان با اشاره به بازخوانی عملیات ثامن الائمه در هفته دفاع مقدس افزود: ویژه برنامه تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس در شهریور ماه برگزار می شود.
کد خبر: ۳۰۴۳۴۰
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۳۷ - 15August 2018

به گزارش خبرنگار دفاع پرس از کرمان، «محمدمهدی ابوالحسنی» در جلسه شورای هماهنگی دفاع مقدس با محوریت گرامیداشت هفته دفاع مقدس که با حضور «محمدجواد فدایی» سرپرست استانداری کرمان در سالن پیامبر اعظم (ص) برگزار شد، اظهار داشت: امسال هفته دفاع مقدس با شعار «ما توانستیم» از ۳۱ شهریور تا ۷ مهر، با عناوین مختص هر روز و اجرای برنامه های متناسب با آن ابلاغ شده و نخستین روز این هفته، صلابت و سلحشوری نیروهای مسلح و صنعت دفاعی نامگذاری شده است.

وی عناوین روزهای بعدی را به ترتیب «علم و معرفت، نخبگان، روز سرباز»، «دفاع ملی، جوانان و بصیرت افزایی»، «انقلاب اسلامی، مردم سالاری دینی، بیداری اسلامی و استکبار ستیزی»، «اقتصاد مقاومتی، تولید ملی، اصناف، حمایت و پشتیبانی مردمی»، «شهیدان، ایثارگران، جانبازان، فخرآفرینان»، «ولایتمداری، زنان و خانواده و سلامت» و «فرماندهان، عزت مداران، پیشکسوتان» عنوان کرد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان با بیان اینکه انتقال مفاهیم دفاع مقدس می تواند جامعه را در شرایط حاضر آرام کند، گفت: نقش محوری اصناف، اقشار و اقوام در پیشبرد اهداف دفاع مقدس از جمله سیاست های اجرایی بزرگداشت هفته دفاع مقدس می باشد.

وی با اشاره به بازخوانی عملیات ثامن الائمه و تجلیل از فرماندهان و رزمندگان آن و نکوداشت سالروز شهادت شهیدان فکوری و جهان آرا افزود: ویژه برنامه تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس در شهریور ماه برگزار می شود.

در پایان این مراسم از آزاده سرافراز سردار «محمدرضا حسنی سعدی» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمان به نمایندگی از آزادگان استان کرمان تجلیل به عمل آمد.

ویژه برنامه تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس در شهریور ماه برگزار می شود/// در حال ویرایش

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار