مسئول روابط عمومی سپاه حضرت جوادالائمه (ع) خراسان شمالی خبر داد؛

ساخت مستند زندگی شهید «توفیقیان» با عنوان «چشم بیدار»

مسئول روابط عمومی سپاه حضرت جوادالائمه (ع) خراسان شمالی از ساخت فیلم مستند زندگی شهید مدافع حرم «محمدابراهیم توفیقیان» با عنوان «چشم بیدار» خبر داد.
کد خبر: ۳۰۴۶۸۸
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۰ - 18August 2018

ساخت مستند زندگی شهید مدافع حرم «توفیقیان» با عنوان «چشم بیدار»به گزارش دفاع پرس از بجنورد، سرهنگ «ابوذر شفیعی» مسئول روابط عمومی و تبلیغات سپاه حضرت جوادالائمه (ع) خراسان شمالی از ساخت فیلم مستند زندگی شهید مدافع حرم «محمدابراهیم توفیقیان» با عنوان «چشم بیدار» خبر داد و گفت: این فیلم مستند 70 دقیقه‌ای «چشم بیدار» گذری بر زندگی شهید مدافع حرم محمدابراهیم توفیقیان است که در مراحل پایانی کار قرار دارد.

وی گفت: در این مستند طی تحقیقاتی 2 ماهه برش‌هایی از زندگی و شخصیت این شهید مدافع حرم که در آزادسازی منطقه شیعه‌نشین نبل الزهرا نقش داشت به تصویر کشیده می‌شود.

شفیعی در ادامه با اشاره به اتمام کار مصاحبه با هم‌رزمان و خانواده شهید مدافع حرم محمدابراهیم توفیقیان یکی از ویژگی‌های مهم این مستند را بازسازی صحنه شهادت این شهید مدافع حرم در سوریه دانست.

مسئول روابط عمومی و تبلیغات سپاه حضرت جوادالائمه (ع) خراسان شمالی با بیان اینکه این مستند به سفارش شبکه اترک ساخته می‌شود ضمن قدردانی از مدیرکل صدا و سیمای خراسان شمالی در حمایت از ساخت و تولید مستندهای شهدای مدافع حرم اضافه کرد: «چشم بیدار» در مرحله تدوین نهایی قرار دارد و به‌زودی در سیمای خراسان شمالی از این اثر هنری رونمایی خواهد شد.

محمدابراهیم توفیقیان سال 62 در شهر اسفراین به دنیا آمد و سال 91 ازدواج کرد که ثمره ازدواجش یک پسر به نام محمد پوریا بود؛ وی 13 بهمن 94 در دفاع از حرمین و عملیات بازسازی منطقه نبل الزهرا در سوریه به شهادت رسید.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار