سردار اشتری:

آزادگان با ایستادگی موجب عزت کشور شدند

فرمانده نیروی انتظامی گفت: آزادگان با ایستادگی در زندان‌های رژیم بعث عراق موجب عزت و اقتدار کشور شدند.
کد خبر: ۳۰۴۷۳۸
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۴ - 18August 2018

آزادگان با ایستادگی موجب عزت کشور شدندبه گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع پرس، سردار سرتیپ «حسین اشتری» فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در مراسم تجلیل از آزادگان ناجا و نکوداشت آزاده شهید سردار «محمود امان‌الهی» اظهار داشت: 26 مرداد سالروز آغاز بازگشت آزادگان به کشورمان است. آنان در دوران اسارت در زندان‌های بعث عراق، با ایستادگی موجب سربلندی کشور شدند.

وی افزود: اسرا در زمان جنگ تحمیلی از زندان‌های بعث برای ایران نامه می‌نوشتند و تاکید داشتند که روحیه مقاومت در کشور حفظ شود و دستگاه دیپلماسی بدون در نظر گرفتن وضعیت آنان به مقابله با دشمن بپردازد. اسرا در زمان جنگ با از خودگذشتگی موجب شدند که ایران هیچگاه طعم ذلت را نچشد. من به افسران جوان نیروی انتظامی توصیه می‌کنم تا خاطرات آزادگان را مطالعه کنند.

سردار اشتری در خصوص شهید امان الهی هم گفت: این شهید بزرگوار دارای روحیه ایثار و از خودگذشتگی بود؛ اعضای بدن او نیز پس از شهادتش اهدا شد.

فرمانده ناجا تاکید کرد: امان‌الهی‌ها را باید به نسل جوان معرفی کرد. وی در ارتش، سپاه و نیروی انتظامی خدمت کرد. امان‌الهی آزاده جانباز و معلم اخلاق بود.

وی با بیان اینکه شهید امان الهی با خدا معامله کرد، گفت: همسر شهید امان‌الهی نقش موثری در موفقیت‌های شهید داشت که باید بدان اشاره شود.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار