فرمانده انتظامی استان کرمانشاه خبر داد؛

انهدام باند بزرگ تهیه و توزیع مواد مخدر

سردار «منوچهر امان اللهی» از انهدام باند بزرگ تهیه و توزیع مواد مخدر و کشف و ضبط 111 کیلوگرم ماده مخدر از نوع تریاک از این باند سه نفره خبر داد.
کد خبر: ۳۰۴۷۶۲
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۹ - 18August 2018

انهدام باند بزرگ تهیه و توزیع مواد مخدر درکرمانشاه و کشف 111 کیلوگرم به گزارش دفاع پرس از کرمانشاه، سرتیپ دوم پاسدار «منوچهر امان اللهی» فرمانده انتظامی استان کرمانشاه امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با پیگیری نیروهای پلیس مبارزه با مواد مخدر استان، یک باند سه نفره که در امر قاچاق مواد مخدر به صورت عمده فعال بودند، در سطح یکی از محلات شهر کرمانشاه شناسایی و دستگیر شدند.

وی افزود: از این باند 111 کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف و ضبط شد.
 
فرمانده انتظامی استان کرمانشاه با تاکید بر اینکه شناسایی سایر مرتبطین با این باند در دستور کار قرار گرفته است، گفت: از ابتدای امسال بیش از 805 کیلوگرم کشفیات انوع مواد مخدر داشته ایم و 10 باند نیز در این رابطه شناسایی و منهدم شده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: همچنین هزار و 400 نفر از خُرده فروشان مواد مخدر را نیز طی پنج ماهه امسال دستگیر کرده ایم.

امان اللهی از انجام بیش از 500 طرح مبارزه با مواد مخدر در مناطق حاشیه ای و آلوده استان طی این مدت خبر داد.

وی در ادامه تاکید کرد: با هماهنگی سایر دستگاه های عضو شورای مبارزه با مواد مخدر استان در تلاشیم تا اقدامات بیشتری را در این مناطق به منظور مقابله با عرضه مواد مخدر انجام دهیم.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه تصریح کرد: همچنین با پیگیری های انجام شده، ظرفیت اردوگاه ماده 16 کرمانشاه قرار است افزایش یابد که به محض اتمام این امر درصد قابل توجهی از معتادین متجاهر استان بویژه در شهر کرمانشاه جمع آوری شده و تا حدودی از برخی از مزاحمت ها برای مردم و آمار سرقت های خُرد کاسته می شود.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها