نماینده ولی فقیه در استان بوشهر:

اقتدار ملی نظام مدیون خودکفایی در عرصه صنعت دفاعی است

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر گفت: اگر یک کشور در عرصه صنعت دفاعی خودکفا و پیشرفته باشد، قطعا بر توان دفاعی آن کشور و بر اقتدار ملی و بین‌المللی آن افزوده خواهد شد.
کد خبر: ۳۰۵۰۲۳
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۹ - 20August 2018

اقتدار ملی نظام ،مدیون خودکفایی در عرصه صنعت دفاعیبه گزارش دفاع پرس از بوشهر، در آستانه روز صنعت دفاعی (31 مردادماه) جمعی از اعضای مجموعه وزارت دفاع در استان بوشهر با آیت‌الله غلامعلی صفایی‌بوشهری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر دیدار کردند.

آیت‌الله «صفایی‌بوشهری» در این دیدار ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدا به ویژه شهدای وزارت دفاع، اظهار داشت: قطعا یک نظام، بخش زیادی از اقتدار ملی خود را مدیون نیروهای مسلح و صنعت دفاعی آن است.

وی افزود: اگر یک کشور در عرصه صنعت دفاعی خودکفا و پیشرفته باشد، قطعا بر توان دفاعی آن کشور و بر اقتدار ملی و بین‌المللی آن افزوده خواهد شد.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با تأکید بر خودکفایی در این عرصه، تصریح کرد: در این فضای تهدید و تحریم، باید به صنایع دفاعی خود توجه ویژه ای داشته باشیم و به تجهیزات روز، دست پیدا کنیم.

امام جمعه بوشهر با بیان اینکه صنایع دفاعی کشور بعد از پیروزی انقلاب اسلامی ایران پیشرفت های غیرقابل تصوری داشته، افزود: ما بعد از انقلاب در عرصه تجهیزات نظامی توانسته‌ایم در بسیاری از زمینه ها به خودکفایی برسیم و در آینده‌ای نه چندان دور در این عرصه به مرجعیت دست پیدا خواهیم کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها